O seara faina

 Aseara mi s-a facut o pofta nebuna de seminte de bostan prajite la cuptor. Era ora 21 si nu aveam seminte de bostan neprajite ca sa le pot praji eu in cuptor. Dar cum ma apuca uneori optimismul si gandirea ca altfel de cum vreau eu nu se poate. Am tras o bluza pe mine si am fugit. Am gasit seminte neprajite de bostan. Si folie pentru tigari. Si filtre. O! Si tutun pentru tigari de foi! :-)))

   Am venit acasa. Aseara a fost seara aromelor. Asta dupa ce m-am enervat bine ca nu reuseam nicicum sa fac tigara si nici sa deschid cutia metalica in care era tutunul(adevarul e ca daca nu ar fi fost in cutie metalica nu as fi luat tutun, dar colectia mea de cutii metalice trebuia sa fie completata si de geniala! Geniala! geniala cutie! Arata superb, e ceva ce colectia mea nu a vazut inca pana acum si mai are si un sistem de deschidere original dar nu foarte practic). Asa ca Dodo(ca eu nu am fost instare facandu-mi griji sa nu distrug cutia) a deschis cutia.

  Cand eram pici, traiam la Loli, prietena mea mai mare. Mama lui Loli, Rozi, arunca uneori seminte de bostan pe soba. Pentru mine aia era o adevarata surpriza. Ma agitam si stateam pe langa soba. Mirosul! Iubeam mirosul ala. Aseara urlam de fericire in bucatarie. Simteam ca am 5 ani si nici o grija, sau nici un mecanism prin care sa pricep “grija”. Am reusit sa facem o tigara(nu eu, Dodo, pana la urma trebuie sa recunosc ca e mai eficienta decat mine).  Nu puteam sa ne bucuram foarte mult de aroma pentru ca percepeam mai greu aroma din propria gura. Ne-a ajutat sarutul.  Folia in care am invelit tutunul, arsa, mirosea exact ca o biblioteca. Zici ca fumam biblioteca.

  Cutie metalica, tutun de tigari de foi, aroma de seminte prajite. Moooor! si chimie terapeutica…

  In baie:

 Dodo: Da-mi sapunul.

 Eu: poftim

Dodo: dute tuuu! ai reusit sa rupi sapunul.

Sapunul era imens. Cu tot felul de forme in el. Am reusit sa scot formele(inimioare si alte bla-bla-uri) si s-a rupt si baza. Dodo a vrut sa-l taie in doua dar am refuzat hotarata. Ar fi taiat inimioara.

  Eu: Lauda-ma! Lauda-ma!

 Dodo ia sapunul in mana. Bucata aia avea o gaurica si un varf mai pronuntat. Isi pune aratatorul in gaurica, indreapta varful catre bine, face o privire periculoasa si serioasa si:

 Dodo: BANG! BANG!

 E atat de ciudat sa ai langa tine o femeie superba si goala(superba mai ales goala) care te impusca cu un pistolas de sapun traind cu atata placere momentul. :-)))

  Eu: Dodo, imi aduc aminte ca am intrebat-o, cand eram mica, pe mama ceva

Dodo: Ce? “Maaami, de ce fiinta umana efemeeeera?”

Eu: Nu, de ce merge pusca inapoi cand se impusca aia prin filme.

Dodo: Reculul? Si ea ce a zis

Eu: N-am timp, intreaba-l pe tata!

2 comentarii

  1. “– Cand eram mica avea o prietena pe care o placeam tare mult. Ne faceam armata de nasturi, ne bagam sub birou si ne bateam. La un moment dat a luat o forfecuta mica si a vrut sa-si decupeze sfarcurile.
    – Ugh… de ce?
    – Nu stiu, zicea ca vrea sa-mi faca un cadou. Adevarul e ca sfacurile ei semanau cu doua inimioare.”

    (Legaturi Bolnavicioase)

  2. :-)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.