socociolitati

 O da! Atat de mult imi place sa fiu legata! De idei preconcepute mai ales, de frustrarile altora, de pat, de cheia de la apartament, de frana masinii, de tot daca se poate!

 Aham! Leaga-ma de visele tale. Cu siguranta asta imi doresc.

  Doar ca. Eu sunt foarte legata deja. MI-am intins bratele acum 2 ani de buna voie si direct incrucisate. Si treaba asta imi da libertate.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

