y.m.

Maria L: servus?
D: buna
Maria L: pot sa te intreb de unde ne cunoastem?
D: sincer sa fiu nici eu
Maria L: sau de unde ai id-ul meu?
Maria L: nu-mi aduc aminte sa ti-l fi dat, imi cer scuze de pe acum in caz ca ti l-am dat si am uitat
D: crede-ma ca nu stiu,ca ti-as raspunde cu cea mai mare placere
Maria L: atunci nu e nici un bai, te sterg din lista, tu ma stergi din lista si totul e cum a fost si pana acum
Maria L: imi pare bine pentru aceasta scurta si minunata discutie
Maria L: pa
D: esti cumva les?
Maria L: ar clarifica treaba asta toata situatia bizara?
D: adica?
Maria L: care de unde avem id-ul celeilalte…
Maria L: asa… ne-a picat in mess din… neant, haos, teoria conspiratiei…
Maria L: nu ti se pare deloc dubios?
D: eu am trimis mai demult un mail catre tine si a ramas la addres book
D: si am zis sa incerc sa vad daca merge id la messenger
D: si a mers
D: dar de unde am mailul habar nu am
Maria L: aha! e bine ca s-au clarificat lucrurile, acum sunt mai putin bizare desi nu e ca si cum s-ar fi ridicat si umbra lor
Maria L: oricum…
Maria L: daca am vb vreodata imi cer scuze ca nu imi amintesc
D: imi cer eu scuze daca am fost badarana
Maria L: ok, am reusit intr-un timp foarte scurt sa ne adaugam una in lista celeilalte, sa nu ne chiar amintim cum ne cunoastem, sa clarificam putin lucrurile si sa ne si cerem scuze
Maria L: eu zic ca acum putem sa ne… stergem
D.: cum vrei,iti respect dcizia
Maria L.: sper ca tacerea e acordul…
Maria L:  multumesc
Maria L: pa

 De menţionat: D. vine de la un nume de fată. Si tind sa cred ca era din discutia avută si incheiată.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

