Indie Rock

 Nu ma pricep la muzica. Ascult. Imi place sau nu. Punct. Nu imi place sa o analizez. Imi place sa-i ascult pe altii cand vorbesc despre ea. E si asta o muzica.

  Nu am forte multe cunostinte despre muzica. Adica diferentiez stilul si ce aduce el nou in moda si in atitudine.

  Nu imi place un gen anume. Imi plac piese. Imi place Paganini. Imi place Madonna. Imi plac si cei de la Parazitii sau cei de la DMX in unele piese. etc etc etc. Adica depinde de piesa.

  E prima data cand imi place un gen. Indie Rock. Daca imi caut muzica din calculator gasesc vreo 3 artisti din genul asta. Dar toate imi plac desi sunt diferite.

 Si fix pe un gen care-mi place s-a pus o stampila. NU E EMO!!! E rock! Ok? Nu rockul a nascut „miscarea” emo. Nu stiu ce o sa nasca Indie rocku’ asta dar astept sa vad. Poate naste fix o noua smochina. Ma topesc dupa el. Acum am descoperit o piesa ascultata la radio. Am cautat-o. Am comis ilegalitatea ca sa descopar ca e catalogata indie rock. La 3 artisti diferiti descoperiti si ascultati eu cred ca pot sa zic ca-mi place genul. Ma face sa sar coarda, sa dau un tur in jurul blocului, sa fiu eu.

 E atata culoare in el si ma doare in 16 ca e „comercial”. Eu vad altceva in el.

 Si desi eu sunt omul care iubeste varietatea vizuala nascuta de emo kids trebuie sa o spun. Astia nu au treaba cu emo.

 Am descoperit-o pe Ida Maria si pe cei de la Ting Tings si imi e lene sa ma uit cine e al treilea. E mai vechi oricum si e barbos si mare si nu e emo.

 I like you so much better when your naked/ so shut up and let my go. Gooo Gooo Go planet!

sau

 sau

ca asta-mi place mie mult.

sau poate-mi trece intr-o luna, doua.🙂

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

