în capul vostru

 Ce o fi fost in capul lui B. cand acesta s-a decis să întrerupă mersul grăbit al unei domnişoare ce trecea pe langa el? El a rugat-o sa-i dea un pix. Ea i-a dat. El a fixat pixul in palmă şi a zis „care e numarul tău de telefon?”. Fata i-a smuls pixul şi şi-a continuat grăbită drumul. B şi-a întors privirea spre mine… Ups.

 Ce a fost in capul tău, mă omule, cand la coadă la aprozar te-ai gandit să-mi blochezi calea, să-mi fluturi niste chei in faţă şi să-mi spui că tu ai apartament în Floresti? Nu, nu vreau să-ţi văd apartamentul. Haaai, te rooog. Învartea pe un deget şi prin faţa ochiilor mei un rand de chei. Daca le scăpa, îl făceam afiş. Cel mai probabil era peşte.

 Nu cred că am întalnit încă o tipă care sa nu aibă ceva de spus în privinţa acestor manifestări. Şi nu cred ca am întalnit-o nici pe aia care să nu le fi trăit, măcar odată.

 Ce e in capul vostru?

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

