dodo e la nunta acum

 Pregatirile m-au distrus. Cand ii vad noua freza imi trece o gheara pe gat in jos. Cand ii vad machiajul ma apuca mila.

  Dodo nu e acasa pentru ca e la nunta. Are o rochita alba flu-flu, ciorapi de 120 deni si pantofii mei. Nu-mi place noua Dodo pentru ca e in mare contradictie cu ce Dodo e defapt. Oamenii o lauda pentru schimbarile facute. Esteticul e la locul lui pe corpul ei. Pe asta o stiam.

  Doar ca eu o cunosc bine pe Dodo. Contradictia imi impunge pupila sistematic si ambitios. 

 Dodo e in rochie alba, Rochia e flu-flu. Flu-flu o prinde dar o si răpune. Răpusul nu o prinde.

 Dodo e la nunta acum. Cel mai probabil se simte bine! Eu asa simt. Si stiu si de ce se simte bine.

 La inceput, Dodo isi face probleme. Se  gandeste la machiaj. Isi recunoaste ca e exagerat. Paseste cu grija de a ramane in picioare spre sala. In drum se intalneste cu un cunoscut. Cuvintele ii devin schimbate, bucatica cu bucatica de spatiu ocupat de pasul ei. Incepe sa auda muzica. Alta de pana acum. Alta de cat isi imagina ea ca va fi. Incet incet notele o vor cuceri. Isi gaseste cu grija locul ajutata de oaspeti. Laudata si incojurata de priviri lacome, flamande sau invidioase. Dodo! Iubita! Dodo! Mai dorita ca niciodata. Flu-flu are mereu efect. Se aseaza usor si isi primeste felicitarile. Isi pastreaza zambetul desi inca e putin ingrijorata. Ii vine sa planga. De la machiaj, bineinteles!

 Dodo, centrul conversatiilor, creaza dialogul relaxarilor emotionale. Ar fi vrut acum sa nu aiba pantofii mei in picioare. Ar fi vrut sa danseze mai mult, ar vrea sa danseze acum. Isi imagina lautari. Multi. Zgomot. In schimb Paul Anka ii mangaie urechea. De lob, ma ocup eu mai tarziu, atunci cand Dodo va ajunge acasa.

 Dodo viseaza acum. Dodo vrea nunta acum. Isi recunoaste ca ar fi totusi frumos. Isi recunoaste ca nu e din otel, ca e asa cum o stiu eu defapt. Ar vrea sa danseze acum. Nu a mancat nimic toata ziua. Stia ce o asteapta.  As plange si as muri pentru ea acum.

 As face rost de cea mai eleganta si comoda trasura acum. Si m-as imbraca in impletituri de frunze si ramuri fara sa ma indoiesc o secunda ca nu m-ar invalui perfect. Mi-as face, si mie si ei, pantofi de catifea si ciorapi din liane. I-as invalui incet pulpele in ele.

 Dodo e la nunta acum.

 Si i-as taia din par. Din el as face mii de inele pe care sa ni le tot punem pe degete ani de zile de acum inainte si pana in vecia iubiri mele.  As rapi-o lagandu-mi parul de incheieturile maini si m-ar rapi ea pana la trasura. Acolo m-as dezlipi de incheieturi ca sa ma leg de ham. Sa trag eu trasura in toate locurile in care am fost pana acum si mi-as fi dorit sa fie langa mine.

 Pana cand frunzele rochiei mele s-or ofili. Eu i-as rupe flu-flu-urile si ea m-ar desfrunzi. Eu i-as sterge cu rasul inimii machiajul. Si ea mi-ar sterge lacrimile cu rasfat.

 In timp, din statorinicia si pamantul ei mi-ar creste alte frunze. Mi-ar creste radacini si as putea sa am o singura infatisare dictata de cromozomii ei.

 Dodo e la nunta. Dodo viseaza acum. Lui Dodo ii pare rau. Dodo vrea sa fie mireasa acum. Dodo bea acum. Dodo vorbeste acum. Dodo zambeste acum. Dodo se gandeste la mine acum. Dodo se gandeste la ea acum. Dodo se gandeste la ce vrea defapt acum. Dodo nu regreta nimic. Dodo e din otel, din stanci, din colti de feline, din lava eruptiilor mele impietrita pe sufletul ei, din corzi metalice de chitari electrice. Dodo e intr-o rochie alba. Albul o prinde. Negrul o rapune.

 Dodo e la nunta acum.

3 comentarii

  1. Am zis eu ca povestile de genul acesta seamana. Kiki si Alex din „Legaturi Bolnavicioase”, Tamsin si Mona din „My Summer of Love” sau fetele din Fucking Amal, toate 6 parca vorbesc aceeasi limba. De ce de fiecare data cand pui un XX cu un XX iese acelasi limbaj si acceasi atmosfera de papusi de portelan, pisoi, case vechi, cafenele boeme, precum si sentimentul ala (uneori) de inima albastra si creieri pierduti? E povestea urbana de printuri europene in versiune feminina. There is smth about the XX and XX stories and I knew it. Acuma faceam analiza mea de asocieri libere si am pretentia sa se inteleaga:-)

    Probabil de vina este tocmai feminitatea clara si dominatoare in povestile astea, masculinitatea ar fi expresia matematica ce ar intra in ecuatie si ar strica tot, in aceste cazuri. Ar da cu minus.

  2. :-)) Ma faci sa vreau sa scriu despre asta.
    Da, toate au X in comun. Si poate ca latura aia de care spui tu e una care are un impact si s-a avut grija sa se faca subliniatul de rigoare. Cam asa cum incerc eu sa fac acum. Iti spun sigur ca exista totusi imbarligaturi si atitudini pe care asa le-as sublinia eu cateodata!
    Trebuie sa recunosc puterea masculinitatii daca reuseste sa schimbe chiar atat de brusc toata treaba.
    Nu e vina masculinitatii! Imagineaza-ti ce iasa daca expresia aia matematica e o alta femeie. Eu nu vreau sa fiu acolo.
    Imi dai si idei! Imagineaza-ti doua ca un cuplu. Si apare a 3-a. Nu cu ganduri doar sexuale ca ar fi prea banal si solutia ar fi prea simpla. Imagineaza-ti 3 femei in situatia asta. Sau mai bine ne uitam impreuna la un horror.

  3. Neee, eu nu ma refeream la cifra 3. Numa la cifra 2. Ma gandeam strict la XX si XX sau XY cu XX.

    Men are like fire.

    Women are secondary dynamites.

    Nush unde am scris chestia asta, pe un blog de-al meu probablement.

    A, ca sa nu fiu eu ultima de la coada vacii, am scris si eu (numai) o chestie de genu, foarte simpatizata de public. Lesbi stuff se vinde. It really does. Beleieve me. Ca si filmele de genul.

    http://blog.360.yahoo.com/blog-_0z8w.YibrYl5o9SnHqwx7q5rA–?cq=1&p=4190


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

