pseudo oarba

-L-am rezolvat. Hai!

-Imediat!

-Hai repede! Se evapora!

-Vin imediat.

-No, iti mai faci sau nu?

-Imi fac, vin.

  Ma duc. Ne asezam.

-Nu pot sa vad nimic asa.

-Pai cum ai vrea sa vezi?

 Stam amandoua asezate pe canapea. E atat de ciudat totul. Nu vedeam nimic amandoua. De la un timp ai senzatia ca celalalt are ochi sa vada si pentru tine, ca simturile lui devin si ale tale. In totala bezna si nesiguranta. Urechile sunt ciulite instinctual si parca iti e greu si sa vorbesti. Astepti sa-ti spuna celalalt ce e de vazut desi stii ca nici el nu vede. Iti vine sa te ghemuiesti si sa taci pentru ca vorbele devin nesigure. Parca simti cum ti se schimba si centrul de echilibru.

  Cand eram mica(ca eu am fost mult mica), singura fiind, aveam timp de teste pe propria piele. Ma legam la ochi si incercam sa ma descurc. Cu siguranta eram mai curajoasa atunci. Incercam sa-mi dau seama daca m-as descurca in caz ca as orbi. Fara frici(pana si cea de penibil) in timp lucrurile deveneau usor de intuit.  Pana la urma trisam, invatand casa, curtea si imprejurimile pe de rost.

 Cand eram mai putin mica am cunoscut un cuplu de maseuri, amandoi orbi. Imi placea foarte mult de ei. Erau niste oameni scumpi la vorba dar vorbele lor imi vibrau in suflet. Credeam ca au darul vorbelor la schimb cu cel al vazului. Doar ca mai aveau si darul sa atinga. Masajul era ca o rugaciune spusa de doi cu acelasi glas. Erau atat de frumosi impreuna. Cateodata, ma rugam sa se inteleaga ai mei la fel de bine cum o faceau ei. Pe atunci nu stiam ca „auto-orbirea” partiala necesita o total alta atitudine. Sigurul lucru care-i mai ajuta pe atunci era umorul.

  De ce imi e mai frica acum? Cand nu vezi ai timp sa-ti aduci aminte.

-Oare mai trebuie sa stam asa?

-Nu, poti sa le dai jos cand crezi tu.

-Esti toata alba pe la ochi. Ha-ha! Servetelul. Fugi uita-te in oglinda. Cum de nu te-ai gandit ca o sa se lipeasca.

-Taci tu ca si tu ai! E de la zeama.

 -Nuuu. Eu nu am. (pentru ca eram cu dischete)

Si eu aveam…

Compresa anticearcani cu suc de cartof razalit. Sediment de amidon inclus.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

