animal feroce (ce) sunt

  Sunt feroce. Asta era mesajul pe care incercam eu intr-un mod infatil sa-l transmit catre urechile lui Dodo. Defapt pe mine ma macina un gand de ceva vreme! Adica de acum o luna. Am tot incercat sa-l alung gandindu-ma ca e de pisu lumii(chiar e) dar nu vrea sa plece naibi.

   La noi la bloc cad ornamentele. A fost mare taraboi in bloc ca trebuie date jos si trebuie sa semnam. Semnam ca in cazul trecerii cuiva pe sub blocu nostru ne facem direct responsabili de moartea omului in caz ca se constata ca ornamentul a cazut de la noi. Norocul meu ca la etajul la care stau eu nu sunt ornamente. Deci nu am ce da jos ca sa nu ma fac direct responsabila de moartea cuiva. Venind de la semnat(chiar daca nu le ai trebuie sa semnezi) m-a trecut acel gand uitandu-ma in sus spre ornamente. Ma macina de aproape o luna. Azi i l-am zis lu Dodo.

 Eu: Dodo, eu nu stiu cum sa-ti zic dar trebuie sa vorbim si despre asta. Tu ai incredere in mine?

Dodo: Da, iubire, spune.

Eu: Stii cum sunt eu asa mai pe faza la situatii de criza si panica, in situatii de viata si de moarte?

Dodo: ???

Eu: Ca reactionez animalic si gasesc cea mai simpla si practica solutie sa nu murim daca vine cutremur sau in caz de accident, stii tu. Actionez rapid si eficient oricat de bleaga par.

Dodo: Ce vrei sa spui iubire?

Eu: Eu ma tot gandesc… Daca intr-o zi trecem noi asa pe langa bloc si eu vad ca vine spre noi un ornament! Si ma uit la tine cu privirea mea de „acum! fa ce-ti spun” si iti spun „repede, sa sarim peste balustrada aia”. Ca balustrada e destul de inalta sa ne putem adaposti. Adica ne putem lipi de ea ca oricum e mai inalta decat noi si cand cad ornamentele se lovesc cel mai aproape de margine dar nu cad direct pe noi deci nu ne cad in cap deci nu murim. Tu m-ai asculta?

 Dodo: Nu stiu. Nu pot sa cred ca te gandesti la asa ceva. Nu esti intreaga.

Eu: Pai ai zis ca ai incredere in mine dar ma gandeam eu ca de fiecare data cand e o situatie de viata si de moarte eu trag privirea si iti spun si tu „ha?” „poftim?” „de ce vrei tu neaparat sa facem asta?” ca si cum mai avem timp de dezbateri si taclale. Si imi e putin frica asa. Daca nu ma asculti si murim?

 Dodo: Tu vorbesti serios? Da’ tu iubire, cand am fost noi vreodata intr-o situatie de viata si de moarte? :-))))

Eu: Nu se stie niciodata. Dar chestia e ca tu nu m-ai asculta!

 Dodo: Iubire, si daca te-as asculta si as sari, tu te-ai impiedica de vreo 3 ori pana sa ajungi sa sari si tu! Animal feroce ce esti!

 

  M-am linistit acum. :-))) Am scapat de inca un gand. Cel putin stie ca trebuie sa faca o saritura peste balustrada in caz de caderi de ornamente.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

