Dodo, nu citi!

 Daca esti Dodo sa stii ca e mai bine sa nu citesti ce urmeaza:

sora lui Dodo: Servus Maria, nu stii unde gasesc un sex shop deschis la ora asta in Cluj?

Eu: Paaai, incearca pe Napoca, prima strada la dreapta cum mergi spre centru. Sau in Mihai Viteazu.

sora lui Dodo: Ala din Mihai VIteazu e inchis. Nu stii in Mall nu gasesc?

Eu: ma indoiesc, nu cred, nu!

sora lui Dodo: No bine, ma duc sa vad.

Trec 5 minute.

sora lui Dodo: Tu Maria, strada Universitatii ii zice la aia?

Eu: nuuu, nu! Napoca e intre si intre si e prima straduta mai mica cu sens unic.

sora lui Dodo: Ioooi! Ii strada mica. No bine, te sun daca n-o gasesc.

Eu: vrei sa vin cu tine? vin daca vrei.

sora lui Dodo: Ma mai duc odata pe Napoca si te sun daca nu o gasesc. Da’ oare-i deschis la ora asta?

Eu: No bine, nu stiu. Ar trebui sa fie. Ala de pe Napoca e deschis pana mai tarziu.

sora lui Dodo: Mersi! pa

:-)))))

 Aaaaa! Suna!

4 comentarii

  1. Fetelor, veniti cu mine la un SexShop ca mi-e rusine??!! Serios, mi-e rusine de mor si ma intreb de ce, ca eu am n bloguri despre sexualitate si ma declar foarte libera. Dar cand intru in Imparatia Raului, vreau sa ma tzina careva de manaaa!!!

    In final am inteles ca Dodo exista:-) Credeam ca e doar o fantezie:-)

  2. :-)) Vin eu cu tine. Eu am reusit sa intimidez vanzatorul. Dupa toata experienta sex-shopista am ramas cu ideea ca as fi un vanzator excelent. Dodo e instare sa vina pana la intrare.
    Da, e in carne si oase. Si ce carne! :-)))

  3. auzi..daca ti rusine sa intri faci ca mine: te duci pe un sex shop online…cauti ce ti trebe..comanzi…dupa 5 zile vine pachetu’ foarte bine ambalat si foarte discret …firma nu da nimic de inteles ca ar fi nush ce inauntru…so…asa mi-am inalturat eu rusinea😛

  4. Dar nu e acelasi lucru. In magazin macar vezi ce cumperi si mai primesti si sfaturi in privinta materialului si etc. Vezi clar ce cumperi.
    Eu nu pricep rusinea cand vine vorba de sex-shop. E super funny. Chiar au produse „comice” mai mult pentru vizualizat si ras decat pentru folosit. Genul de produse pe care le poti face cadou. Nu ca nu ai putea sa intri si orice ai cumpara ar fi sub pretextul unui cadou iesit din comun.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

