A venit vacanta

  A venit vacanta si pe la mine. Asa ca am invitat-o la dans.

 Dansez in timp ce scriu. Ma gandeam sa scriu de altceva dar prea ma ia cu miscat. Cel putin la postul asta o sa am o scuza pentru greselile de ortografie/tipar(cum le spune pana la urma?).

 Cred ca daca nu ma ducea winampu pe Queen nu mi-as fi dat drumul niciodata. Nu stiu sa dansez. Adica ma misc dar nu am miscarile mele. Tot ce misc e „copietura” chiar daca din moment ce ajung sa dansez si traiesc dansul ala.

  It’s a haaard life! Miscare cur la dreapta. Two lovers… miscare cur la stanga asssa exact ca tanti Geta la nunta lu Mia. Miscare repetata cur la dreapta. Asssa. Fa-te ca canti la pian pe tastatura. Miscari de balans din umeri asa cum stie Lina(cand ne-am dus in Friends si ne-am imbatat dintr-o bere bruneta). As face si piureta(tot ca Lina) da’ imi e frica sa iau degetele e pe clape ca la ce-am cantat pana acum linistea nu ar da bine.

 It’s a looong hard fight! Ridic o mana ca Nicu la banchet si ma fac ca sunt Captain Planet si toate gagicile sar pe miiine. Goooo planeeet!

  They say it’s just a state of mind

 But it happens to everyone.

 Asta asa-i! Dam manelistic din partea superioara a pieptului(ca nu stiu daca pot sa le spun tate) ca colega mea de banca din liceu, Dora, care de altfel era mare fan Parazitii.

    Come on closeeer, wanna show you, what I’d like to doooo. Pastrez ritmul si miscarile de pana acum si ma misc sistematic si punctual de pe un picior pe altul, cea mai serioasa bataiala a secolului, asa cum face Dodo in timp ce din priviri scaneaza incaperea sa nu piarda vreo actiune si sa ramana dezinformata. Gooo dodo! Initiaza operatiunea spionului robotel sub acoperire. :-)) Tot ce trebuie sa gandesti cand faci miscarea asta e „sunt bazat(a), sunt putin macho, sunt pe pozitie si ma pregatesc sa numar descrescator de incepand cu 10 si sa traaag”

  Sa nu uitam sa miscam si palmele ca Vlad(larg, asaaa pipaie aerul, pipaie-l, feel it). Zambet a la Vlad(daaa eu am ceva de ascuuus si tu nu stii nimic incaaa ha!).

  Si tot dansul asta se repeta pe un alt ritm cu vacanta pe Ish haba(?) kain geld und du has kain geld si mutter ca nu mai mult nu pricep din piesa dar ma ajuta videoclipul.

  Garantez scaderi in greutate daca se respecta miscarile si starea mea de spirit si de stomac gooool.

(Dodo, imi revin imediat, lasa-ma sa ma manifest cateva ore).

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

