Acasa uneori

  Exista cateva avantaje de a mai da pe acasa: zmeura, caise, piersici, nuci proaspete, rosii proaspete, ardei iuti(e piscos defapt) si lapte de capra dintr-un sat vecin, aer mai curat, un loc perfect de privit apusul, Vlad, Doina si uneori Andrei, tata (care atunci cand neamurile isi prezinta odraslele prin webcam el le prezinta pisicile pe aceasi cale), un butic plin de sapun si ceaiuri. Am facut o mica pasiune pentru esarfa terapeutica. Efectul placebo functioneaza perfect la mine.

 Am dormit cu cel mai tare mascul din zona:

  Cand sunt in „zona” lui e fidel. Sunt singurul om cu care accepta sa imparta un pat. L-am regasit cam mocicos dar lui ii place sa-l spal. Toarce de rupe langa mine acum.

  M-am alintat si iubit cu o printesa:

  Si m-am jucat cu o bestie(aparentele arata invers uneori):

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

