o lupta

  Drac ce esti! Stim cu totii ca esti de genul feminin. Nu reusesti sa pari mai putin gratiosa nici cand scuipi. Esti o bestie! Asta esti. Esti aici. Iti simt prezenta. Iti simt privirea atintita pe mine. Ma intorc sa te privesc mai bine in ochi. Cine m-a pus. Acum ma seduci. Vin hipnotizata spre tine. Ma misc bolnav, cu capul plecat in preajma ta. Ma lasi totusi sa-mi ridic privirea. In caz ca ma trec ganduri necurate sa apuci sa mi le citesti si sa-mi lasi doar o urma. Ai gheare. Ti le-am vazut. Vreau sa ma lupt cu tine. Nu stiu care e arma ta dar a mea e iubirea.

  Ma provoci din nou. Te vad apropiindu-te, incolacindu-te. Nu esti de pe lumea asta. Nu pot sa-ti aud pasii. Stiu ca nu ma prind iar de ceva. Iti bagi gherele in esarfa mea terapeutica. Nu mi-as fi dat seama de ce ganduri ai tu. Am sa ma razbun!

 Asa ca te caut si te prind. Cat de mult poate sa viseze un om. Asa ca ma lasi sa te caut si te lasi prinsa. Te intind pe spate. Iti vad pupila cum o ia razna instinctual. Ti-e frica nu? Bestie. Imi arati coltii? Crezi ca imi pasa mie de ei? Mi-ai mai lasat tu urme. Nu e prima data cand vrei sa ma rapui.

  Te privesc. Dar privirea ta aduce a desert(aciune). Nu ma lasi sa vad nimic. De ce? Nu e o lupta corecta. Ce fraiera sunt. Drac corect… Cum am putut sa cred. Sunt stapanita de tine acum. Imi indrept neputincioasa capul spre burta ta condusa de o forta inexplicabila. Ma obligi sa te adulmec ca si cum ar trebui din miros sa inteleg totul.  Cum poti sa-mi faci asta? Si pe cand te-am simtit ma lovesti. Gheara ta imi sfasie obrazul. Imi curge sangele dar nu e prima data. Am mai avut noi lucruri de lamurit si inainte. Fatza ta devine mutilata. Coltii iti sunt la vedere acum. Privirea ma trimite la dracu. Adica ma cheama din nou la tine. Ce faci din mine? Ai castigat de data asta. Ai castigat doar o lupta, bestie.

  Ma urmaresti acum. Ti-e frica iar. Faci in jurul meu un cerc imaginar din care nu mai pot sa ies. Aha! O dam pe desene animate in stil nou acum? 

 Ma concentrez cat pot eu de tare. Stiu ca nu pot sa ies din el. Arma mea e iubirea. Iubirea invinge. Intotdeauna. Imi aduc aminte de toti dracii ca tine cu care am avut de-a face. Am doar un singur lucru de facut. Ma ridic ajutata de o forta divina. Pasesc incet spre tine. Daaa. Acum tu nu mai poti sa-mi auzi pasii din cauza cercului magic facut de chiar de tine, cerc in care calc. Imi intind bratele spre tine.

  Pot! Stiu ca pot! O sa-mi vorbesti? Nu pot sa cred. Chiar o sa-mi vorbesti? Te prind totusi sa ma asigur ca o sa castig de data asta. Gura ta se deschide din nou. Lumina se reflecta in coltii tai. Imi spui „miau” si eu ” Te musc de coada! tuu pisiiii, iubitica pisicica, bestiuta mica ce esti tu! Frumoaaasa! Daaa. Tu esti cea mai frumoasa pisica din lume. Mustacila! Ci-la! Ci-la! Da, da, da, da. Vaaai, tu. Pusi pisi, daaa, misulica mea frumoasa, bestia bestilor, drace mic ce esti tu, du-te tu! Cine-i cea mai frumoasa pisica din lume? Tu? Tu?”, Si tu „miau” si eu „sigur ca tu esti cea mai cea, tu esti cea mai frumoasa pisica din lume, pisi misi, galuscuta, bombonica, clatituta, curatica, spalacica, baga limbotu ala in gura, da, baga-l in gura, cine-i moaaale? da da da, tu esti, drac mic ce esti tu” etc.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

