Zabora

 Zgomot in draci. Cozi. Confuzie. Zapaceala. „Eu de sunt trecut la taxa daca am intrat la buget, mami?” mi-a adus aminte de mine in anul 1. Chiar trebuie sa vina si mama sa elucideze greseala de pe panou? Baietii de la sectia franceza care fac legea in fata secretariatului. Un coleg care priveste socat la coada. Ma observa si ma gandesc ca am cu cine povesti. Un drac, ma saluta si o tuleste. Baiatul cu elucidarea constata „Mama? Toata familia Crisan e in secretariat?” „Cum adica?” „Pai uite cati crisani sunt prodecani”. Imi e mila de el. As vrea sa-l vad prin anul 4 sau 5, sa-i vad fata plafonata si plictisita la coada. Aud in fata „zabora”. Gata. Sunt atenta. :-))

   Praaaf! Nu iar! Ce liniste era pana acum. Nu ma calca nimeni, nu primeam coate gratuite, nu auzeam nimic de turma si oi. Pasteam singura. Era soare. Inca o vacanta pierduta. Imi strang bani. Jur ca intr-o luna sunt in Amsterdam. Ma duc cu trenu pana in Germania. Vedem. Ma descurc eu cumva. M-am saturat.

  Paine, ulei, cartofi, orez, pierdut vremea, organizare proasta, stres, cafea nebauta, spectacole nevazute, vieti netraite si m-am saturat.

 Sunt calma. Sunt suspect de calma. De ce nu ma agit? Am imbatranit si inca n-am apucat sa-mi schimb garderoba. M-am saturat.

  Sunt o nepasatoare pe cale de a deveni nesimtita. M-am saturat.

 M-am saturat de inceputuri. Finalul vine mai natural. Nimeni nu-si da silinta sa termine ceva, se termina oricum. Facem colaj de 3 ani? Da. Nu suntem instare sa-l terminam? Da. Incepem sa avem fobie de lipiciul pe care nu l-am atins inca? Aha. Zugravim de 2 ani? Uuuu, nasol. Si si daca as termina colajul mi-ar lua vreo 2 ani sa-l inramez. Iar incepem. M-am saturat. Macar acum stiu ce vreau.

  Vreau publicitate. Pauza de publicitate.

6 comentarii

  1. nu inteleg nimic din blogul asta:-(
    Imi pare rau:-(

  2. Nu ai de ce. Nu inteleg eu nimic cand incepe anul universitar in cluj. Imi trebuie cateva saptamani sa ma adaptez. Depun efort psihic sa ma obisnuiesc cu zgomotul, cu coada de la secretariatul facutatii, cu franturi din discutii tampite sau rasarite, cu cafenelele pline si tot asa. Pana acum eram agitata. Acum nu inteleg de ce sunt calma. Suspect de calma. Nu imi sta in fire sa fiu calma. Incep sa ma agit doar gandindu-ma la cat de calma sunt :-)).

  3. pai da….ai lipsit cateva zile si gata iti permiti sa scrii nonsensuri pe blog…adica tu faci misto de cititorii tai?ia gandeste-te la fetele (a se citi fetzele) noastre dupa ce citim…haha te amuza ha?sa nu se mai repete!

  4. Cititorii mei? Adica voi trei? :-))
    Echilibrez balanta cu un filmulet cu majorete, ok? Dupa ce-mi dau seama cum pot sa pun un filmulet pe net.

  5. adica in anu’ 2000 cand nu vom mai fi copii….

  6. Am invatat. Asta e. Dar mai bine nu…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

