Ghici

  Avem televizor. Ne uitam ca doua batranici la t.v. Ne uitam la Mtv. Canta Greenday.

 Dodo: Cine-s astia?

 Eu: Greenway

 Dodo: :-))) Tu iubire, is greenDay.

 Eu: Aaaa, da! aia care canta „come september”.

 Dodo: Ce ma fac eu cu tine? Astia canta „when september ends”. „Come september” o canta Na…

 Eu: Da! Da! Stiu! Alanis Morissette!

 Dodo: Iooi! Nu, tu piscotel! Natal…

Eu: Da! Da! Stiu! Natalie Imbruglia!

 Dodo: Dooooamne tu iubire, cum poti sa nu stii asa ceva?

 Eu: Da’ stiu numai ca le incurc tot timpul. Come september sau when september comes… E tot una.

 Dodo: E ENDS. When september ends! Esti… o cauza pierduta.

  Asta-mi aduce aminte(sic! eu imi aduc aminte, uuuu!). Mi-a adus aminte de ceva dar vroiam sa scriu dialogul si am uitat de ce imi aducea aminte inceputul dialogului. In fine, de la mana pan’ la gura nu? Care mana? Stanga sau dreapta? Care-i stanga, care-i dreapta. Care gura? Cu care mananci piersici. Caise? Visine sau cirese? Cartofi sau morcovi? 4 sau 7? H sau F?

 Radem noi radem dar pe mine ma pandeste ceva boala… In trei ani nu o sa mai stiu cand m-am nascut. O sa trebuiasca sa ma interesez de Hitler.

Iau calculatorul si fug in bacatarie, terenul neutru. Pun La Traviata.

  Eu: Dodo? Cum ii zice la „piesa” asta?

 Dodo: Lacul Lebedelor?

  Eu: :-))) Tu iubire, e la traviata…

 Dodo: No! La traviata sau Spargatorul de nuci tot aia e…

 Eu: Ha!

 Dodo: Du-te tu! Tu stii ce mi-ai spus prima data cand am vorbit de muzica? Cand te-am intrebat ce muzica asculti?

  Eu: Ii bai tare daca zic nu?

  Dodo: Mi-ai zis „Nu-i stii, oricum toti sunt morti” :-)))

   Trebuie sa scap neaparat de televizor!

2 comentarii

  1. fetelor, serios, dati-mi mie teveul ala ca eu de 7 ani clujeni nu am teve.

    sa ma uit la telenovele si emisiuni proaste.

    si o data pe saptamana la vh1. si explorer. sa vad concerte cu david bowie si iggy pop din anii 70.

  2. Iti facem un bine. Ne iradiem noi pentru tine.
    Telenovele?
    Iti aduc teveul odata pe saptamana mai bine :-))
    Sa vedem cum facem cu Dodo… E innebunita dupa Stargate acum. Eu zic „e dragut tiloah asta” si ea „adica, til?”.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

