Ultimul lucru pe care am sa mi-l cumpar

Raportez:

  E intuneric acum la noi in Romania. Scriu intr-o pozitie incomoda. Ma simt dezechilibrata(ma simt asa cum sunt, sunt simtita inca). Ma sprijin cu varful piciorului drept de podea. Pare singura mea speranta cand stau pe un scaun cu multe grade de libertate in sistemul de referinta al potentialelor traiectorii. Ar putea sa o ia spre dreapta dupa regula surubului si m-as lovi cu bratul de birou sau spre stanga si mi-ar fi dat sa vad podeaua pentru o vreme. Palmele imi sunt indreptate spre calculator, adica tot spre dreapta. Sunt intr-o abdomeana continua si eu vreau sa scriu despre ultimul lucru pe care am sa mi-l cumpar. Despre asta as fi si scris daca nu mas simti ca si cum ar trebui sa dau raportul de pe front. Low battery. Asta-mi lipsea. Repede! Pe scurt:

  Ultimul lucru pe care am sa mi-l cumpar nu e mic. E un pian. Asta e ultimul lucru pe care-l vreau. Dupa ce-l cumpar ma apuc de economii, investitii si (vad eu) ceva ce sa produca si papa.

   Am sa-l pun in camera mea. Am sa ma duc si eu acolo. O sa-ti cand melodia preferata la pian si te las sa asculti la usa. Daca deschizi usa ma opresc.  Inchide usa si cant mai departe.

 Ultimul lucru pe care o sa mi-l cumpar e un pian. Unul pi an.

 Over.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

