La lucru(o lalaiala de postare)

 Eram azi in drogherie. A intrat o fosta colega de liceu. Vaaaai seeervus. De cand nu ne-am vazuuut. Da’ ce faci? Tu aici lucrezi? daaa si tu? eu la un camin, am terminat anu asta. Vaaai ce bine. Ma iubesc copiii. Cred… cred. Nu vrei sa-ti masori tensiunea? pulsul? greutatea corporala? Ceai? De care? Tzac pac. Papa. seeervus tu, mai trec pe la „tine” marti. Treci treci ca eu lucrezi numai in week-end.

   Mergeam la titu impreuna. Ea isi punea un kg de fixativ in par inainte sa iasa afara. La titu chiuleam amandoua. Ea era cu maritis cu altele. Eu faceam probleme la chimie. Era prietenoasa. Mult prea prietenoasa la cat de serioasa eram eu atunci. Eh! Asta e! Se mai schimba omul.

   Stau. Intra o creatura superba. Era… superba. Parul. Fata. Tot. Era vie!

  Eu: „buna seara”

  Ea: „buna seara!(zambeste) maria! servus”

  Eu: Ha! Salut! (eu in gand: habar n-am cine-i)

 Ea: Ma bucur sa te vad!

 Eu: si eu! (eu in gand: repede! repede! ia-o de undeva! pare cunoscuta dar mie toata lumea mi se pare cunoscuta, cine esti? hei… de unde ma cunosti? de unde sa te iau?)

 Ea: Am venit sa iau ceaiul ala ca e tare bun si mai vreau si un balsam de gheara dracului pentru mama mea.

 Eu: Asaaa, nu vrei sa-ti masori tensiunea? pulsul? greutatea corporala?(eu in gand: inaltimea, greutatea, latimea, aria aurei din jurul parului? simetria trasaturilor?)

 Ea: Maria ma cam grabesc acum ca trebuie sa ajung si pe la ai mei.

Eu: ok(eu in gand: mi-a parut bine desi nu te cunosc inca)

 Ea: … ce mai faci? cum mai esti? ai terminat?

 Eu: nu, mai am un an, in rest bine… (eu in gand: daca eu fac un slalom rapid prin viata mea face si ea ca sa stiu cine e?) tu? ce mai faci?

 Ea: binisor. Pe acasa acum.

 Eu: cand te intorci?(eu in gand: adica unde te intorci cand te intorci ca sa stiu si eu ceva de tine!)

 Ea: Acum stau putin prin zona…

 Eu: No bine… (asa nu ajungem la nici un rezultat, mai da-o naibi de treaba!) 

 Ea: Pai sper sa ne mai vedem zilele astea.

 Eu: bine, multa sanatate mamei tale(cat de penal ar suna acum sa explic unei creaturi pe care cu 5 minute inainte o consideram superba-nu ca s-ar fi schimbat ea intre timp-ca eu nu o cunosc desi pricep ca ea ma cunoaste, ar trebui s-o cunosc si eu stau si ma uit la ea ca prosta si nu stiu de unde s-o iau? cum sa-i explic eu acum cum sta treaba ca nu lucrez tot timpul si doar in week-end si in regim de urgenta? si cum sa-i spun ca NU O CUNOSC!)

  A plecat. Imi e putin rusine. Nu stiu cine e! Nu stiu cu cine am vorbit! Imi pare rau si bine de cunostinta.

   Asa e tatal meu(sau eu ca el?). Eram cu el intr-o scara de bloc odata. Asteptam pe cineva. A trecut un domn si l-a recunoscut. Au urmat strangeri de mana energice! Saluturi peste saluturi! Ce mai faciuri*2. Amintiri din generala. Ce mai face gigi? Ce mai faci cici? Etc etc. Abia asteptam sa se desparta sa-mi spuna mie tata tooot tot ca tata e povestelnic. Si-au terminat povestile intr-un final si l-am intrebat toooot tot. Nu stia cine era domnul respectiv! Si-a dat seama din discutie ca e fost coleg de generala si a intretinut totusi discutia intr-un mod specific lui: jovial. DAR! El are o scuza! Are aproximativ 150 de fosti colegi de generala! Era prapadit si il mutau de la o scoala la alta.

  In rest Frantziska e bine. Doarme, se joaca, mananca, se joaca, pica in nas de somn, iar se joaca, face ce stie ca nu are voie, fuge dupa coada, ma corupe, are grija de Dodo. Ce sa faca Pisti?! Ce fac toti pisicii. Auzi acolo! Da’ tu de unde-l cunosti pe Flisti?

    As scrie despre Frantzisca dar daca scriu trebuie sa pun o poza cu el si mi s-a stricat un fir usb. Nu pot s-o incarc si eu ma incapatanez sa-l prezit bine lumii. De aia ma lalai. Sunt blocata la subiectul Frantzisca. Si vreau sa scriu de el.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

