Dum cu Do

 Actiunea are loc in incaperea neutra: bucataria.

  Dodo: Ce-s alea tu iubire?

Eu: bmne

Dodo: Si cum se aprind?

Eu: Cum? De ce sa aprinzi bomboanele?

Dodo: Alea-s bomboane? Ai zis ca-s lumanari :-)))

Eu: Nu. Am zis ca-s bomboane.

Dodo: :-))) Ai zis lumanari!

 Dialog urmat de o liniste. Inchise pe un teren neutru nu stim cum sa ne privim mai delicat ca sa nu se observe ca defapt ne diagnosticam reciproc cu ceva boli psihice.

  Petrecem timp cu copilu. Dodo ma tine in brate. Eu il tin pe Frantiska in brate. Ne uitam toti trei la tv pe punctul de a adormi:

Dodo(in soapta): Javrelor!

 A innebunit! Acum ma priveste suspect si ma intreaba „Ce-i! Ce scrii acolo?” :-))

  Imediat ne apucam de curatenie. Dar ea nu stie asta inca… :-)) In rest am ramas fan Ida Maria! Deci m-a tinut mai mult de 3 luni.

  Mi-am luat o palarie ieri. Sunt obsedata de palarii. Unele au o problema cu pantofii, altele cu parfumurile. Eu am treaba cu palariile.

  Dodo: Palarie! Inca una pe care nu o s-o porti?

 Stellla Steeellaaaa! I wanna give you the word if you…

 Cautand Louie am gasit asta si mi-am adus aminte de jocul meu preferat: Sims.

  Ma uit asa frumos la Dodo. E o bombonica dusa cu pluta. Ma duc sa dau foc bomboanelor.

 

  Later edit:

  Dodo: Ai postat?(imi prinde gatul in maini)

 Eu: da

 Dodo: Da sa vad ce-ai scris!

  Vreau sa stiti ca eu am iubit viata si las toata averea mea emotionala, fiului meu, Frantziska!

4 comentarii

  1. Şi eu sunt fan Sims. Încă îl joc! Deşi e un simulator de viaţă plictisitor. Îmi place să las personajele să îmbătrânească, dar nu mă lasă să omor decât doi. La al treilea, jocul mă atenţionează că e un simulator de viaţă. Pai, ce fel de simulator e dacă nu e ca-n viaţă.:))
    Dar jocul e fain. Trece timpul atât de repede când îl joc.

  2. 😦 Ce m-as juca dar nu-mi merge pe calculatorul asta si sunt atatea lucruri pe care nu le-am descoperit inca cum ar fi: cum sa-i fac sa o faca in public daca tot isi doresc asta, unde naiba gasesc patutz pentru copil ca toti imi cresc dormind pe jos, cum pun trambulina la o piscina pe care o construiesc eu, daca le blochez fricile de ce nu pot sa le blochez si dorintele.
    Imi place povestea data de ei. Incerc sa-i impac cum spune in poveste. Imi placea de unul care lucra in armata si avea curtea amenajata ca un poligon, de un om de stiinta nebun cu o centrifuga in casa si de o familie pentru care nu trebuia sa-mi fac griji ca nu-mi ajung banii sa le schimb mobila.
    Nu am reusit pana acum sa dau petreceri si am distrus o nunta. L-am facut pe unul sa-si insele nevasta cu un tip si nevasta s-a razbunat inselandu-l cu acelasi tip :-)). Scenele de gelozie din joc sunt foarte faine. :-)))
    Cel mai mult imi place cand se imprietenesc si incep sa se gadale fara sa-i pui sa faca asta si cand vorbesc singuri prin casa.
    Am reusit o singura data sa o fac pe una sa moara fericita si inteleapta. In rest, mi-a murit un nene sub dus si asta era una dintre fricile lui😦
    Nu stiu daca m-as juca la fel acum. M-a prins acum 3 ani si stiu ca eram obsedata ca nu mi-am hranit Simsul. :-))

  3. 1.in public o fac doar daca ii scoti in oras;ea il invita la telefon pe el, sau invers.
    2.patut pt copil gasesti la accesoriile notate cu semnul infinit;acolo gasesti si de schimbat pampersii, olita, un scaunel in care poti sa-l asezi cand ii dai de mancare si vreo doua trei jucarii, care ii aduc skiluri
    3.Dorintele se blocheaza cu clik dreapta…dar le blochezi doar cand vrei sa le indeplinesti…fricile nu e bine sa le blochezi. ideea e sa treaca, sa si le schimbe, ca sa nu se intample
    Eu am jucat Sims 1 acu 7 ani…era criminal…acu il joc pe sims 2 de vreo cativa ani buni, de cand a aparut. E fain…trece timpul altfel, daca te plictisesti🙂

  4. 1. Aha! Am sa incerc dupa ce-mi fac unele modificari la calculator. Abia astept.
    2. Si cat l-am cautat! Am ajuns in stadiul in care mi-am promis ca daca vad patutul in casa ma si las de joc numai sa-l vad!
    3. :-)) Eu nu stiu de ce stiam ca poti sa-i anihilezi o frica blocand-o(dar nu am jucat de ceva vreme). Vroiam sa anihilez unele dorinte considerate de mine absurde🙂
    Eu am jucat doar 2-ul.
    Multumesc! In sfarsit cineva care joaca Sims!🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

