bombonici? :-(

 Muream de foame si imi era dor de crenvusti. Stresulul e principalul lucru pe care eu l-am sugerat azi.

  Intru vijelios la raionul de mezeluri. Doua femei stateau si se uitau la mine.

Eu: „cinci crenvusti, va rog”

 Una s-a luat si s-a dus. A chemat-o si pe cea care a ramas sa ma serveasca sa-i arate ceva. („hai sa vezi tu draga ceva”).

  Nu sunt un om calm dar nu prea arat cat de agitata sunt defapt, cum vreau eu sa ma iau la harta si in gura cu toata lumea. Eu m-am obisnuit cu mine asa. E mai simplu sa las constant de la mine.

  Revine „tu draga” ma ia cu „poftiti”. Poftesc.

  Ma reped spre casa. Nimeni la casa. Niiimeni pe drum. Nimeni in calea ei sa vina sa-mi platesc crenvustii sa fug sa pap. Vine intr-un final dupa ce a aparut o clienta pe care a servit-o cu rosii si pe care a bagat-o inaintea mea. Era clar. Paranoia mea se activa. Astea au facut ceva alianta impotriva smochinelor. Pleaca femeia cu rosiile si se scuza ca a bagat-o inaintea mea. Nu ar fi fost nici o problema daca o baga inaintea mea in oriciul vietii dar asa…

 Eu: nu-i nici o problema! stati linistita(nu ca nu ar fi fost linistita), aia sunt crenvusti sa stiti

 Ea: nu am sa va dau rest

 Eu: pai dati-mi caramele, bombonici etc.

 Ea: va multumim frumos, mai poftiti pe la noi(fara sa-mi dea rest, nici macar bombonici)

 Eu: multumesc si eu. La revedeeere.

 Cand am ajuns in dreptul blocului m-am apucat de ras. Pana atunci eram prea ocupata injurand magazinul si spunandu-mi ca eu veci nu mai calc acolo(de parca am multe multe magazine in zona).

 Am probleme, ce mai.

6 comentarii

  1. Probleme, probleme🙂
    Cum poate cineva sa invete sute de formule chimice, dar sa trebuiasca sa-i explici de 5 ori si tot sa nu-nteleaga cum faceti s-ajungeti in Polus impreuna si apoi in Praktiker sau mai intai in Praktiker si singura-n Polus si cine asteapta pe cine acasa sau in Praktiker sau cine merge cu cine si unde…
    Si totusi: de ce-ai mancat crenvusti fara mine?

  2. Nu stiu. Poate ca uneori trebuie sa fi foarte clara cu persoanele astea cu dificultati in a intelege traseele. Poate ca trebuie sa le spui clar de unde iesi si unde urmeaza sa intri, daca ma intelegi. :-))
    Pe astia care invata formule chimice nu i-am inteles niciodata… Nu stiu care-i problema lor.
    Si inainte de crenvustii aia ai fi socata probabil sa auzi ca am mancat si un pachet de pufuleti fara tine.

  3. Cremvurştii în maţ natural sunt nişte bombonici zic unii…mie nu-mi prea plac. În general nu prea înghit tocătură. Tocătură şi vânzătoare proaste…

  4. misto🙂

  5. @almanahe: eu am pofte si de lucrurile care in general nu-mi plac. Scriu asta incercand sa-l conving pe Frantz sa nu-mi mai considere parul o prada… Asta pana nu ma trezesc fara un ochi.

    @Vama Vkista: :-)) am declarat liniste mistourilor.

  6. crenvusti


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

