in ultima vreme

 In ultima vreme Frantz da jos lucruri de pe dulap/birou. Am fost nevoita sa ma scap de tot ce poate fi dat jos.

 In ultima vreme, adica din dimineata asta, Frantz e obsedat de parul si ochii mei. Daca nu-mi sare la par atunci cel mai probabil imi miroase ochii. Se apuca din exterior spre nas cu boticul lui umed si cu intentii necunoscute inca de mine.

  Deasemenea „i ku” e ceea ce Frantz a vrut sa tasteze. Nu stiu daca a mai vrut sa comunice si altceva. Ideea ca a fost nevoit sa plece din moment ce eu m-am dat la o portocala. :-)))

  Ce mai, Frantz e adolescent acum :-))))) Si l-am scapat si de pureci.

 In rest, tot Frantz. Mare parte a timpului meu real si relativ e ocupat de Frantz.

 Si de Dodo care mai nou imi spune machiavelica. Chiar asa spune: „Esti machiavelica!” Cand am intrebat-o ce insemna machiavelica ca aveam doar o banuiala mi-a spus ea o infloritura prin care puteam sa deduc ca sunt fara scrupule de draguta.

  Asa ca mi-am zis ca ceva nu e bine si m-am uitat in DEX… Ival Ival, dodo!

 Planuri de viitor? Adun perle spuse de dodo. M-am gandit sa le spun dodoisme dar cred ca e prea mult. Ma mai gandesc. Poate vulturisme merge mai bine. Inca adun cu intentia machiavelica de a le posta.

 Asa ca, draga mea, ai grija ce spui. E razboi in bucatarie. :-))

3 comentarii

  1. …şi Jora mea dărâmă tot. Să însemne ceva? :))
    Când era micuţă dormea în parul meu. Acu nu-l mai înghite că io fumez şi miroase a fum şi ei nu-i place fumul de ţigară. Îmi ascunde mereu pachetul de ţigări.
    Ia uite ce zice google de iku:
    Iku (行く, Iku?) is a Japanese word meaning „to go”.

    IKU may refer to:

    * I.K.U., a 2001 Japanese erotic cyberpunk film
    * IKU (Continental Shelf Institute), the former title of SINTEF Petroleum Research
    * IKU (singer), a Japanese singer debuted in 2008

    Iku may refer to:

    * 2828 Iku-Turso, an asteroid
    * Finnish submarine Iku-Turso, a Finnish submarine
    * Iku-Turso, a creature from Finnish mythology
    * Iku, a fictional character in the Suikoden III video game, in the list of Suikoden III characters#Le Buque

    :))))))))))))))))

  2. Aaaaaaa! :-)))))))))
    Stiam eu ca da in adolescenta!
    Sau poate a dat peste el setea de cunoastere si eu il judec acum. :-)))

  3. daca tot iti plac emo, iaca frantzi ii in ton cu moda:P


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

