Frantz :-)

  Primul meu cititor! Da! Frantz e! El e primul care citeste tot ce scriu, atat de primul incat abia pot sa tastez de insistentele lui ascutite.

peblog

 

 Uneori se crede batman:

batman1

 

  Continuam sa facem lucruri impreuna cum ar fi baita! Am trecut printr-o mica perioada in care el intra regulat in vana.

 

baita

 

 El este marele meu guru, marele invatator, iluminatorul. Curiozitatile lui sunt cel putin abstracte si intrebarile lui sunt existentiale:

cemaiesi

 

 Ne fascineaza pe amandoi balonasele:

balonas

 

 In rest, ne iubim:

pupiiic

 

 Chiar daca uneori ne scoatem ochii:

scosochi

 

Si ma implora sa-l iert dupa…

jugulara

 

 Stiu ca pozele nu sunt foarte reusite, nu prea am cu ce sa fac altele(si probabil si daca as avea nu as stii sa fac poze, Dodo a fost fotograful la sesiunea noastra de iubire).

 Dau startul seriei intitulate „pisica de comentator”. Abia astept.

3 comentarii

  1. Data limită? 😉

  2. Nu e o data limita. Pana la sfarsitul anului? viitor?🙂

  3. 🙂 ok… deci am timp! ;)Iote, Franz, mă speriasem! 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

