Ce faaaaci? RAU!

 Nu ma simt foarte bine. Nu pot sa-mi ridic sprancenele dintr-o incruntare. Mi-a picat si buza de jos aproape uitata. Aproape ca-mi vine sa fac urat din falci.

 Eu ce naiba fac? Ah! Da! Postam! De nervi iar. Incep sa ma plictisesc de mine… iar.

 Dar totusi e bine. Inca nu mi-am pierdut linistea aia greu de definit. O sa-mi ia cateva saptamani sa formulez corect linistea respectiva.

 Ca sa scurtam lucrurile ca lalai exagerat in ultima vreme: incep sa-mi vad viitorul.

 Ceee faaaain.

 Acestea fiind spuse imi permit sa citez un gps cu mine ca sofer: „Reconfigurare traseu”

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

