no strings

 Sa ne fereasca cel si doar cel de sus de ce urmeaza sa scriu.

  Sunt putine lucruri care ne misca cu adevarat in lumea asta. Nu stiu de cate secole avem nevoie sa o recunoastem.

  Ca eu nu am incredere in oameni asta se stie demult. Ce nu se stie e ca nu am incredere in mine pentru ca nu stiu de ce sunt instare. Nu am incredere in mine pentru ca STIU de ce sunt instare. Sunt in stare de ebrietate.

  Simona era superba. Era de asemenea tarfa de lux. Avea darul sa incinga spiritele. Lumea se simtea bine si in siguranta cu ea.

 Pe mine m-a facut sa intru cu tzoagla intr-o masina.

 Purta o rochie semitransparenta. Nu avea nici un fel de lenjerie pe ea si parul prins in coc. Pam pam! Nu era foooarte frumoasa. Era draguta imbracata. „Majoritatea” nu vorbeau de cum arata dezbracata. Minoritatea banuia de ce.

  Azi am inteles ca Simona era un om trist. Am inteles ca singuratatea dusa pana la obisnuinta si impacare e o cale. E o alternativa. Am inteles ca era mai fidela crezului ei(banii) decat majoritatea credinciosilor. O mica parte a minoritatilor nu o judecau.

 Simona purta pantaloni scurti ce samanau cu niste boxeri in vacanta. Mergea si ea pe tzoagla ca noi toti cu un bidon pe un ghidon. In rest, era la Viena, sau cine stie pe unde si de ce.

  Nu are parca nici un rost… Uneori o inteleg. Dar de ce sa o recunosc? De ce sa fac un rost din asta. Oricum ce e cu adevarat important nu e vazut, analizat sau concluzionat.

  Parca mai am putina vodka rea(aka tzuica buna).

  Nu vreau sa ating un spate perfect. Nu vreau sa miros ceva ce seamana a „vino”. Da-mi voie doar sa vad ce Simona face din crezul ei. Lasa-ma sa sper ca ma implinesc si lasa-ma sa nu o fac niciodata.

 Ma opresc aici ca mi-a venit un gand cu ceva balerini prin minte si mai bine revin ca e delicata asta cu balerinii.

 Imi jur mie solemn sa nu sterg acest post nici macar dupa ce vin de la baie! Nici macar dimineata cand o sa-mi dau seama cat de penibil e! Asta e! Nu sterg nimic nimic! Pipi.

 Sa ne fereasca cel si doar cel de sus de ce n-am scris. :-))))

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

