Adevarul

e ca nu prea-mi vine sa scriu in ultima vreme.

 M-am apucat de schite. Fac schite. Dodo spune ca am evoluat. Am mai invatat. Nu sunt toate reusite. Mi-a iesit un cap de leu foarte bine. Zic eu. Zic asa ca e din putine linii si totusi reusit. Cam tot ce schitez e facut cu model sau dupa model. Daca o iau pe taramul imaginatiei incep sa aberez(ca acum). In cuvinte e o treaba dar pe schita e nasol. Banuiesc ca o sa-mi ia inca un an de schitat ca sa trec de la nivelul decent.

 Cam atat.

2 comentarii

  1. Să ai spor!

  2. Multumesc.🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

