Family style 1

  Ma gandeam la cat de mult se vede pe noi din ce familie si din ce mediu provenim. 

  Te porti ca mama ta? Ca tatal tau? Sau preferi sa imbratisezi contraexemplul? Iti permiti sa ragai sau nu intr-un mediu familial? Iti permiti sa te freci la coaie in timp ce eu incerc sa inghit sau sa te inghit ca sa nu fiu… rea?(rea? chiar asa sunt? rea?). Iti permiti sa razi cu gura suficient de larga incat sa ajung sa cred ca te excita gandul ca m-ai putea ingera dintr-o bucata in timp ce eu ma uit ingrozita si totusi mirata de numarul plombelor din gura ta in continua crestere si ca suprafata si ca numar? (inspirata de o mirare dodoista la un caz sexi de canibalism :-)) )

   Tot ce am eu de spus aiurea in legatura cu romanii, tot ce nu-mi convine mie (ca tot a fost ziua lor) e ca ei folosesc 96 ml de pasta de dinti pe cavitate bucala/an. Daca vreodata unul dintre voi se gadeste ca as arata bine fripta am si eu o ultima dorinta: spalati-va pe dinti inainte. Nu, orbit nu ma multumeste! Vreau pasta de dinti, cu perie si cu apa. Fa gargara daca simti nevoia. Nu e nimic rusinos, crede-ma. Si asa cum cu totii stim: „dintii se spala de sus in jos si de jos in sus iar masele cu o miscare circulara!” ce ne-a invatat iepurasul.

   Testamentul inca nu l-am scris dar adevarul e ca tot ce am cu adevarat e un Frantz, zdreantz, japi-shantz. Scriu acum ca il las lu’ Dodo chiar daca o sa fim sau nu impreuna.

   Personal, ma simt stanjenita uneori. Mi s-a spus de multe ori cum sa stau la masa cum si ce sa vorbesc, cum sa folosesc cutitul si furculita, cum sa-mi deschid gura, cat nu am voie sa beau, care e limita dintre timid si penibil de timid. Si din tot tambalaul asta, de mine s-a prins tot (teoretic) doar ca… folosesc aceste minunate lectii (teoretice) doar pentru a judeca nu si a ma judec. Practic! Nu trebuie totul aplicat. Pana la urma in intimitatea unei familii nu se aplica aceleasi lucruri care se aplica in manifesarea membrilor acesteia in public. Stii despre ce vorbesc! Si daca nu ai o familie cu rude si sange comun cu siguranta ai pe cineva pe care sa-l (s-o) consideri familie. Dragi viitori parinti, daca o regula se aplica chiar cred ca ar trebui aplicata oricand, indiferent de hainele de casa sau de cinaromanticain3. Acum… cum considerati si voi. Multa lume spune „autoeducatie”. Da, bine. Sunt deacord. Dar e mai usoara educatia, vorbesc din experienta. Nu cred ca vreti sa ocupati o buna parte din viata de fraged adult a odraslelor voastre cu prapastii doar ca sa-i vedeti cum se chinuie sa le acopere indepartandu-se de voi si desconsiderandu-va(dumnezeule! Ce cuvant lat! )

 Acum sa-mi fie scuzata revolta cu inghiontitul bilutelor, poate ca exagerez dar in mintea mea e ceva inacceptabil si chiar nu ma intereseaza cum s-a ajuns acolo si mai ales de ce. Ma lasi cu chilotul hrabaretz?! Cumpara-ti chiloti care sa-ti si fie buni! Si sper ca cu asta termin cu inghiontelile!

  Hai sa nu mai judec si sa ma judec.

  Cred ca sunt picata de pe luna cand vine vorba de adunatura de oameni joviali. Defapt asa ma simt!

  Ma fascineaza naturaletea celorlalti si vad in ei naturaletea parintilor lor in preajma lor. Ii vad mai mult. Nu ii ascult. Gesturile spun prea multe. Probabil de asta dau senzatia ca ma prind greu. Ascult greu(Poftim? Despre ce era vorba?). Sunt prea ocupata cu ei, cu zambetele lor, cu zambetele alea care te fac sa te misti putin din scaun ca si cum ai da din codita. Ma bucur ca sunt lasata sa vad ca si cum e voie sa fi tu. Dar eu, in tot tabloul asta arat ciudat. Si daca nu arat ma chinui sa par integrata. Nu, nu am crescut in beci.

  Urmeaza o paranteza imensa mai jos.

  Spre exemplu. Au venit nasii in vizita. Eu vin de la lucru, intru in casa. Stiam de vizita lor. Ma postez in usa. Uit sa salut. Ma uit la ei ca si cum ar fi fost acolo si cand am plecat(Stiti voi cum atunci cand te intalnesti cu cineva pe care nu l-ai vazut demult si nici nu prea vrei sa-l vezi trebuie sa faci o privire mirata si sa te bucuri de sa plesnesti „aaaa! ce surrrpriza!” Futi un zambet fals pe fata si sari pe ei la pupat si la imbratisat din ala in care cand iti sufla celalalt in ceafa si sunteti pozitionati fata in fata tie iti vine sa scoti un „hahahihi” printre colti in timp ce apesi cu forta mandibula de maxilar-sau invers, depinde de ce pozitie contorsionata esti obligat sa adopti in urma coliziunii! Si bineinteles ca au loc „lovituri” prietenesti pe spatele celuilalt care nu spun nimic altceva decat „da-mi naibi drumu!”).(paranteza mica cu scopul de a nu deruta posibilul cititor-aia de sus era aia mare). Eu ai uitat sa fac tot recitalul de mai sus si am avut si ceva mustrari de constiinta.

 Ei bine! Sunt naspa la faza asta! Ma judec acum(bland, ce-i drept avand in vedere ca ne-au adus o sticla de 2 l de vin de casa-in sticla de cola-bat av cors!). N-am nimic cu vinul.

 Si inca ceva! Nu inpuiati capul copiilor cu problemele voastre! Nu o sa sara sa va salveze casnicia mai ales cand inteleg ca divortul nu e bau-bau. Dar despre asta alta data.

  Sau… „Sotia lui si-a dat seama ca e lesbiana(dar nu oricum, cu z in loc de s si ca si cum ti s-ar face rau de la cum pronunti spurcaciunea). S-au despartit. El avea pe alta si ea avea prietena leZbiana(iac iac). Nu erau divortati. Asta pana cand el si-a omorat sotia dupa care s-a sinucis! Totul din cauza unei leZbiene( ce mai! dau la rate daca mai trebuie sa-ti povestesc). Saracu’ „. Dar despre asta alta data. 

 Adevarul e ca eu ma duc la ai mei acum. Dodo e calda si Frantz asteapta sa fie mangaiat din moment ce tot se infiltreaza hoteste pe sub plapuma. Adevarul e ca ma voi spala pe dinti inainte.

   Spalati-va pe dinti, romanilor! Hai sa facem Romania mai putin puturoasa incepand cu gura, nu cu vorba.

 Edit for Dodo: am zis ca „ei” sunt romani dar sunt si eu fara scrupule si nu mai am nici scuze.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

