fucking happy

Cu timpul nu mai fac diferenta. O fac dar nu mai conteaza. Nu mai conteaza daca vorbim de o coliziune frontala sau de o apropiere lenta, nu mai conteaza daca o placa ascutita de otel da peste mine sau daca ma port ca un melc imitand mana ta de melci apropiindu-ma incet, lasandu-mi urma peste tot.
Nu mai conteaza daca ai o fata sau un nume. Nu conteaza ce faci. Nu conteaza unde lucrezi. Nu conteaza ce poti sa faci tu cel mai bine. Nu ma intereseaza talentele tale.
Toate pozitile alea cuceritoare si caile tale de rezerva ma lasa la fel de rece. Aparent zici ca mi s-au terminat bateriile si cu ultimul gram de energie comprimata nu mai incerc sa urlu sa-mi schimbe cineva bateria. Mai degraba astept ca sub mine sa creasca un deal si sper sa cad cu fata in jos de pe el.
Poate pentru ca le cunosc valoarea. Nu stiu cat de importante sunt pentru celalalt dar cu siguranta stiu ce inseamna astea pentru mine.
Tot ghemul asta ma face sa cred ca mi-am pierdut umanitatea, ca devin un animal. Nu stiu ce varsta am. Nu conteaza daca am o fata sau un nume.
SI daca toate cutitele pe care le aruncam in tinte fixe nu ar avea o doza de umor cu siguranta as fi pe linia dubla continua acum fara nici un gand sinucigas ci doar cu dorinta sa merg pe o sfoara imaginara. Hai s-o fac si pe asta. Vreau s-o fac si pe asta.
Lucrurile devin neclare incet incet si daca nu as avea trairea experientelor trecute poate ca m-as dezechilibra putin.
Simt ca nu mai am cum sa cad!
Ne furisam printre cuvinte si gesturi avortate. Ne furisam prin incaperi. Fugim. Invatam sa fugim pe o sfoara imaginara toata viata. Parca fiecare compliment devine o insulta. Nimic nu mai e autentic. Nu mai iubim ceva anume. Nu mai avem pasiuni in exteriorul nostru, admiratia e de toata mila si invidia e ceva natural. Noi. Eu. Noi.
Furisam incaperi si imitam cu un zambet fals fuga. Ca-n Baywatch. Furisam sfoara gadurilor in reluare.
Cum ar arata filmul vietii tale derulat incet? Pe invers adica.
Happy end, man!

15 comentarii

  1. da’ nu ne spui concret care-i treaba? te ascunzi in filozofii…eu una n-am priceput nimic…atat doar c-ai o problema si eu la ora asta am kef s-o dezbat da’ n-am cu cine. deci sunt usor frustrata! multi avem tendinta a atunci cand n apasa ceva sa incepem sa filozofam…sa ne urcam in copac …sa coboram…sa ne sucim sa ne invartim…nu-i mai simplu sa spui…bai frate asta mi-e problema ma doare ma sacaie tre’ s-o rezolv help me please! hai care vreti…poate dau o bere mai tarziu…poate va dau si un cartof…fiert ca ala prajit va face probleme de sanatate…astept sa aflu problema!(cu nerabdare)

  2. Problema mea e ca m-am sters. M-am sifonat. Iti dai seama ca asta spun eu acum. Poate altul vede altceva. Vede ca ma las. Vede ca nu mai conteaza. Vede ca inafar’ de placa putine lucruri ma mai misca. Recitind ce tocmai am scris imi vine sa rad. E comic intr-un fel. Zici ca am probleme specifice adolescentei.
    Le pun sub forma asta ca sa nu fiu nevoita sa chiar le spun.
    Uite! Unul din lucrurile care ma tulbura e ca nu mai facem diferenta intre „sensibil” si „sarit de pe fix”.
    Cum e si faza cu emo. Emo e patetic, nu emo. De parca un emo fix de inca o porecla are nevoie sa-si revina din ceva ce el e deja.
    As putea sa-mi spun oful care ma facea sa sughit cuvinte printre sticle de vin.
    In prima faza incerc sa spun discret ca poate sufar de inima ciobita si ca de cate sufareli au trecut peste nu mai cred foarte mult in inimi asa cum nu mai cred in cuvinte si dedicatii de dragoste.
    Spun defapt cum e normal sa nu-ti mai pese chiar atat de mult. Doar ca nepasandu-ti nu mai are rost sa spui ca iubesti pen ca asta ar incalca intr-un fel principiu nepasarii.
    Sunt dezamagita de oameni. Asta nu inseamna ca pretind ca nu as fi dezamagit vreodata. Dar in momentul ala simteam mai degraba dezamagirea a tot ceea ce numim iubire si cum le clasificam si le bifurcam de parca e clar o nevoie fiziologica sa iubesti.
    Eram ca un copil prost care incerca sa se convinga ca intr-adevar iubirea nu e importanta. Cariera e. Familia aia care-ti fute creierii e. Aventurile sunt. Tot restul inafara de iubire e.
    Si ca sa arat cat de tare si mare m-am facut am injurat la sfarsit.
    Mi-am revenit intre timp, lucru pe care nu l-am mai scris. Mi-am revenit pentru ca mi-am dat seama ca asa sunt eu. O sa cred in iubire. Nu sunt mai imatura pentru asta dar cu siguranta o sa fiu considerata imatura si de acum incolo. Lucru care nu-mi afecteaza cariera si nici familia. :-))

  3. haha se pare ca te-am prins on! nu stiu daca ti-ai revenit intre timp…cred ca astea sunt stari prin care treci….acum ti-e bine si ti se pare ca…bai ce-o fi fost in capul meu cand am scris aia…si dupa cateva zile iti dai seama ca …da’ aveam dreptate sa scriu aia…kiar asa simt….si cam asta-i viata…e dupa stare…doar ca la tine sunt destul de frecventele starile „emo” :P…si eu am stari emo si ea are stari emo si el kiar are stari emo…deci esti bine!

  4. Si nesilita de nimeni. :-)))

  5. esti sigura??

  6. Pai eu sunt nimeni? :-))

  7. adica esti sigura ca tu nu te silesti pe tine insati?

  8. Nu, sunt sigura ca pot sa silesc.

  9. da’ de ce ai face una ca asta cu tine?

  10. Ca sa-mi mai fac si bine din cand in cand :-))

  11. ar trebui sa mai stergi din aberatiile mele ca iti stric blogu’.

  12. Tocmai te laudam!

  13. tocmai am citit!eh asa dau io cu batu-n balta…obisnuieste-te!am si io farmecu’ meu…

  14. De a da cu batu? :-))))

  15. da!! stiu ca nu-i kiar atragator da…pana acum am trait!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

