Suspinu’

Mi-as reveni dar nu am vin.
Ascultam Chopin pana m-a apucat cu fiori. Intr-o piesa, am auzit un suspin undeva pe la sfarsitul ei. Mi-am zis ca mi se pare. Intrec orice masura! Am dat pe alt vals. Trece! Trece! Si a trecut. Nu… nici un suspin. Pana am ajuns iar pe piesa aia. Chiar suspina cineva in ea? Mi se pare! Trebuie sa mi se para, altfel sunt bolnava. Trebuie sa privesc lucrurile clar.
Sa ne gandim. Daca chiar aud un suspin si nu e acolo sunt dusa rau de tot cu pluta. Si nu asa cum sunt acum. Dusa bine de tot. Fara scapare, fara scuze, fara circumstante atenuante, fara.
Daca nu aud un suspin ma mint. Ceea ce, fie vorba intre mine si mine, nu prea functioneaza in cazul de fata ca prea stiu ca mint.
Daca chiar aud un suspin si e acolo nu sunt nebuna. Aud bine, poate mai bine decat sperau unii. Sunt fara dopuri in urechi, fara acufene, fara neclaritati si indoieli, fara camasa de forta.
E ceva ce nu poate fi trecut cu vederea. Si daca as incerca acum sa nu ma gandesc la piesa 7 apa nu se face vin. Problema e ca a aparut un suspin si la piesa 18. Nu mai stiu ce sa cred.
Ridic paharul. Beau o inghititura si suspin din nou. :-))))))

29 comentarii

  1. cam de la al 4-lea pahar se poate sa auzi ca-ti si vorbeste careva in piesa respectiva….p la 6 incepeti deja sa aveti o conversatie….iar la 8 incepi sa i te confesezi..si iar sa te pierzi in filozofiile tale pana cand s satura ala/aia din piesa si fuge!

  2. pe la 6 incepeti deja sa aveti o conversatie..

    :-)))) Bestial! Cred ca o sa mai rad cateva minute. Si daca vreodata sa fie vorba o sa te plagiez si citez la greu.

  3. a crescut inima-n mine:)

  4. Sper ca bate la fel. :-))

  5. bate cam tare!

  6. Tare? cum mai tare?

  7. da mai tare decat tarele de obicei…adica pic tareee si poc tareee. e vreo problema?

  8. Daca simti ca bate prea tare e bine sa mergi la un cardiolog. Nu glumesc acum.

  9. iti multumesc de ingrijorare si de sfat dar vroiam doar sa par importanta:P

  10. :-)))))
    Emoticon cu bratele deschise.
    Esti un fel de ellen de romania.

  11. as dori sa mi se spuna Hellen cu h va rog… hhhellen!asa toata lumea-n cor hheeelleeenn..inc-o data hheelleenn bravo!multumesc iti accept bratele deschise:P

  12. Hell-en shou? :-)))

  13. hmm nu zici tu rau acolo…vai deja ma vad vedeta…cum o sa calc io pe covoru rosu…cu o bruneta de brat (face parte din recuzita hoo!)si cum o sa fiu eu toata un zambet si bliturile camerelor la mine-n oki..waa…autografe…limuzine…vai ma sparg!!

  14. Si eu! Ma duc sa-mi dau jos petrolul din cap ca incepe hell-en shou. Nu vrei sa-l pierd.

  15. succes!

  16. sa ma anunti cand te intorci!

  17. Te anunt! M-am intors.

  18. foarte bine!

  19. continuam?

  20. da…

  21. tu prima.. :-))

  22. aici?

  23. vrei la alta postare? oriunde.

  24. Sau ai mess si ma lasi sa te adaug in lista mea?

  25. ma gandeam la tine sau la mine:P

  26. mess???ce-i aia??a––3

  27. :-)))))

  28. Pot sa filtrez si eu printre voi? Smochino, poate ma inveti tu cum (asa cum nu stii tu cum, dar iti iese atat de bine).

  29. :-)) Din partea mea esti aproape binevenita atat timp cat nu folosesti cuvinte obscene.
    Mai trebuie sa-ti spun ca mi se intampla rar si sunt atat de fericita cand mi se intampla!
    Tu stii ca sunt un om sociabil dar care nu prea reuseste sa o si arate mai ales in situatia in care atunci cand ma apuca timiditatea zici ca ma tampesc.
    Dar sa stii ca treaba asta are si un avantaj! Atunci cand ceilalti nu vad in tine decat un tampit timid poate ca nici nu-i foarte intelept sa te imprietenesti cu ei. E drept ca „filtrand” asa risti sa fi cam singur dar in momente ca astea simt ca merita!
    Dar nu inteleg de ce ma intrebi tu de asa ceva. Intotdeauna mi-ai parut ca un om care se simte sufocat de atatia care vor sa-i fie prieteni.
    Oricum! Sa stii ca incep sa stiu acum. Si incep sa am incredere ca pot, multumita celor care nu vad in mine o tampita timida(ca sa nu ma intelegi gresit, faci parte din oamenii carora pot sa le multumesc).
    Oricat ai preda cuiva lectii de viata adevarul e ele se invata traind. Si dupa trairi, asa cum bine stii, se intampla si schimbari. E atat de bine sa fi tu!
    Uf! Si iar ti-am dat un raspuns prea lung. Dar uf! Iar m-ai intrebat ceva ce oricum stiai. :-))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

