Lily Allen

Pe Lily Allen eu am descoperit-o la radio, in masina. Tot pe piesa LDN. Nu stiam cine canta si numele piesei pe atunci. Am gasit-o intr-un final si mi-a placut si videoclipul.

Am aflat ca s-a lansat pe myspace si ca se intretine de la 17 ani cu muzica ei. Isi compune singura piesele.
Zici ca scriu cu toporu’ azi.
A aparut asta dupa:

Pe mine Lily Allen nu m-a dezamagit pana acum! Vine mereu cu ceva nou. Defapt nu cred ca are cum sa nu vina cu ceva nou atat timp cat tot ce face o reprezinta. O recunosti usor pe Lily Allen dupa gramul de nebunie si umor. Cand zic nou nu ma refer la stil. E aceeasi cam in toate piesele dar surprinzatoare si socanta uneori.
E genul de artist care isi considera „limitele” descoperite. Cred.

Mesajul e clar, simplu si rad de fiecare data cand il aud. :-))

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

