Hei, am pierdut vara.

Am trait oricum primavara. O traiesc in fiecare an din plin. Cum pamantul e negru si freamata, cum ma apuca pofta de viata. Sunt, fara doar si poate, slujitoarea ei.
Iarna imi fac o placere deosebita sporturile de iarna. Afara si pe eurosport. Si frigul. Imi place frigul. E mai sincer decat singuratatea.
Toamna! Ei bine, mie imi place la nebunie ploaia. Fara stresini si fara umbrele. Si imi place si noroiul.
Vara in schimb…. Nuuuu la mare! Nuuu la munte! Nu!
Gata cu nu. Exista doar „da”.
Si sper din tot sufletul meu sa ma intelege-ti odata, candva, nu neaparat acum.
Poate la vara.

Sa te intinzi pe un nisip fierbinte ca pe un taram pe care stii ca esti in siguranta! Sa te abandonezi lumii fara nimeni in jurul tau!
Tot ce am trait pare o frantura din ce trebuia sa fie. Nu mai trebuie sa fie. E doar marea si cu mine.
Nu ma intreba de copilaria mea in timp ce ma uit la pestii aia pe cat de mici pe atat de liberi!
Nu urla „Maria!” cand eu am intrat pana la genunchi intr-o mare albastra(nu neagra). Intr-o mare rosie. Inevitabil intr-un ocean. Intr-un cer.
Nu-mi spune sa rup coralii de la adancimi mai mari decat iti poti imagina ca se pot vedea. Ma lasi naibii sa-i privesc? Nu vreau nimic de la ei, de la pietre, de la ce pot sa fiu. Nimic de la mine.
Am imbatranit. Vreau linistea lor. Vreau tandretea lor ca si cum as fi o stanca pregatita sa fiu roasa. Vreau… judeca-ma, dar vreau puterea lor. Valurile vietii.
Vreau muntii fara sa fie ai mei. Vreau sa-i urc ca sa-i cobor, intr-un final. Vreau brazi si frig in plina vara. Vreau sa simt. Nu sa inteleg. Vreau sa misc fara sa fiu vazuta.
Judeca-ma! Iar! Dar stiu ca pot sa am ce vreau. Acum! Fara sa judec prea mult.🙂

And time as it stands
Won’t be held in my hands
Or living inside of my skin

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

