In fata

Stateam ca intr-o pelicula cu prosti. Amandoua in fata unei usi solide. Ma sprijineam cu bratele de tocul usii. Cu un toc imi striveam degetul mare de la celalalt picior. Imi era putin frica sa gandesc. As fi ajuns cu gandul la tine prin usa. Tu stateai rezemata de tapiterie. Te lafaiai, zau! Iti unduiai coloana printre cusaturile tapiteriei defapt. Unduiai tu ceva pe acolo in comparatie cu balanganeala mea: o flotare imaginara, o strivire de toc. Faceam asta in serii de cate cinci cu pauze de privit pragul de sus. Dupa care ma gandeam ca as putea sa fac asta la infinit numai ca flotarea mea imaginara ar incepe sa semene cu o ruga. Si tu te intindeai.

Am deschis usa. Aproape ca ai cazut peste bine.
-Heeei, tocmai vroiam sa vin sa te sarut! Salut! Salut! Veneam sa te salut.
-Saluta-ma dupa…

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

