Multumesc, Frantz

Iti multumesc, bestie! Ca esti.

Iti multumesc ca dormi langa capul meu si-mi pazesti somnul.

Iti multumesc ca te-ai obisnuit sa ma trezesti dimineata si ca te-ai prins cat de greu ma trezesc, ca te urci pe mine si ma masezi, ma torci si miauni pana ma vezi sus. Iti multumesc ca atunci cand scoti sunetele alea enervante nu le faci constant si pe acelasi ton. Iti multumesc ca nu ai buton de „alarma-stop”. Iti multumesc ca te apuca fix dupa ce-mi opresc alarma la telefon.

Iti multumesc ca mananci la ore fixe si ma ajuti sa-mi fac un program si o ordine.

Iti multumesc ca mi-ai furat dopul la baie. Altfel nu mi-as fi gasit niciodata un cercel pierdut.

Iti multumesc ca ma faci sa fac pauze de orice si sa ma implic cu tine in tot felul de activitati fara sa vrei ceva anume si fara sa insisti mult.

Iti multumesc ca-ti pica fundul in vana cateodata cand facem baie si ma faci sa rad tot timpul.

Iti multumesc ca nu-mi dai pace. Iti multumesc ca ma faci sa inteleg de fiecare data ca depresiile mele sunt doar in capul meu. Iti multumesc ca nu te simti vinovat aproape niciodata. Iti multumesc ca ma certi din priviri uneori.

Iti multumesc ca ma seduci in fiecare zi, ca desenezi cu coada prin aer tot felul de forme ce ma absorb pana nu mai stiu de mine, ca ai blanita moale, ca sclipesti si ca mirosi atat de bine, ca-mi tragi uneori niste priviri de am senzatia ca tu ma cresti pe mine, ca esti elegant si politicos uneori, ca esti intransigent si radical alteori, ca esti asa cum esti fix cand trebuie sa fii.

Iti multumesc ca esti natrafos uneori si ca dupa ce pici te uiti la mine ca si cum eu as stii sa-ti raspund la „ce a mai fost si asta?” din privire.

Iti multumesc ca ma alinti si ca ma mangai inapoi lasandu-ti pernitele sa alunece pe obrazul meu.

Iti multumesc ca-ti distrugi jucariile si ca ma pui sa ma gandesc cum si daca pot sa le repar, ca te-ai indragostit nebuneste de jucaria cu pene si m-ai scapat de „oare o sa-i placa? daca nu o sa-i placa? poate ca nici nu o s-o bage in seama, daca o sa-l plictiseasca?”.

Iti multumesc ca ma primesti cand intru in casa, ca iti lasi tu treaba ca sa-mi constati prezenta si sa-mi arati ca te bucuri.

Iti multumesc ca ma faci sa vad lucrurile de la nivelul tau si ma provoci sa te iau in brate si sa te plimb asa prin toata casa.

Iti multumesc ca ma privesti inocent de fiecare data cand spun „NU”.

Iti multumesc ca faci aport cu ghemotocul de hartie de fiecare data cand spun „adu jucaria”.

Iti multumesc ca ma ajuti sa tin evidenta colectiei:

image446

image456

image479

image499

image556

image574

image583

Iti multumesc ca imi impartasesti gusturile si ca esti incredibil de frumos.

image552

image549

Iti multumesc ca nu ma lasi sa termin postarea asta tropaind si aruncand lucruri undeva prin casa.

2 comentarii

  1. Uite că ne-am sincronizat cumva, şi chiar dacă n-am făcut expoziţie de pisici pe blogul tău, cum frumos propuneai odată, fiecare, cu pisica ei, s-a expus pe blogul ei. Mulţumită pisicilor sau întâmplării? 🙂

  2. Intamplarii de a iubi pisici?🙂

    Imi place Jora. Eram curioasa de ea.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

