Diagnostic smochinit: gastrita scrumica

Scrumiera batailor de cap e defapt scrumiera inimii mele. Nu ar fi avut un suflet al ei si ar fi fost ca orice alta scrumiera daca era pusa oriunde altundeva. O vorbesc de rau acum. Nu e chiar ca orice alta scrumiera. Cu o scrumiera obisnuita faci metafizica. O pui goala pe un colt de masa si o privesti intrebandu-te cat de mult conteaza cum o privesti tu si daca numai tu o vezi asa ca si cum astepti sa ti se spuna ca defapt ce vezi tu e dat de unghiul din care o privesti si astepti cu neradare sa o mute cineva.

Cu scrumiera asta de care vorbesc eu nu se intampla asa. In privinta ei, toata lumea cade deacord, in acelasi acord al cordului meu.

Iubirea trece prin stomac? Nu nu nu. Iubirea are alt traseu. Placerea trece prin stomac. Si pentru ca pana si prin inima trece altceva, nu iubire, scrumiera asta e speciala. Cine are nevoie de inima atat timp cat exista stomacul? Spune-mi ca simti mai multe in inima decat in stomac(placeri si neplaceri) si am sa-i spun inimii mele cat de nesimtita e.

Acestea fiind spuse tradeaza-ma asezand scrumiera pe stomacul meu. Inima mea bate repede, nu tare, asa ca nu am s-o rastorn. Hai, stinge tigara aia in scrumiera inimii mele. Insista pana o stingi de tot. Loveste-o drept in mijloc. Nu o sa ma ard. Oricum frig in frigul meu mai tare decat frige ea. Vezi ca mai e putin jar acolo. Lichideaza-l.

Imi e dat sa privesc ce se intampla oarecum dinafara lor ca si cum as putea sa privesc drept in lateralul unei oglinzi fara sa pierd imaginea reala si reflexia ei. Ca si cum sunt una cu oglinda, una cu oglinda, una cu oglinda, aia cu oglinda. :-)))

Si stand asa, sustinand scrumiera, va vad incovoindu-va in pozitia fetusului, imaginilor.

„Ne doare stomacul!”. Sau cel putin asa s-a auzit din lateral-centratul posturii mele de echilibrata instabil.

2 comentarii

  1. eu as spune in loc de gastrita scrumica – „inceput de ulcer scrumic” care, daca ai chef, il poti trata cu pastila numita omez antiscrumiceic combinat cu mancare bazata pe legume nescrumice fierte in apa la care se adauga „gustul gustului gustos” si uite asa rezulta o ciorba vindecatoare de ulcer scrumic.(cui ii place poate sa puna si smantanica).atentie! aceasta mancare este recomandata si celor care nu sufera de ulcer scrumic, daca apar manifestari neplacute va rugam adresati-va tampitului care a facut-o. succes!
    si totul a inceput cu o leguma sau cu o guma…nu mai stiu…era de capsuni..guma sau de portocale..leguma?..nu-mi amintesc…statea si privea…pierduta in gandurile-i prea intense si pline de iluzii…idealuri…nici ea, leguma, nu mai stia exact…important e ca statea si tot morfolea o guma…de capsuni…sau de portocale.. adora punctele de suspensie, le considera o scapare…o fentare a sistemului.adora sa fenteze sistemul…i se pare inteligent daca reusesti indiferent de nivel.totul e sa reflectezi asupra problemei…sau nu!culmea! nu e neaparat o reteta…si acum ma refer la modul ei de reactionare…poate ca e in functie de vreme…sau in functie de oameni…sau in functie de trecut…cine poate sa stie…iar o vad pierduta..cu siguranta se gandeste la ceva foarte important…poate ca la gastrita scrumica?n-am idee…dar as vrea sa stiu…sa stiu pur si simplu fara sa-mi spuna…

  2. Eu zic ca era de capsuni. Asa mi s-a parut. Ca am vazut ca era rosie. Deci banuiesc ca era aia de capsuni.

    M-am ras de suspesii. Culmea! :-))

    Poate reactiona in functie de circumstante.😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

