masina ta

Imi placea masina ta.
Stii cum sunt pipitele alea pentru care ce conduci e important? Nu eram chiar asa. Asta pentru ca tu conduci o rabla care suna din toate incheieturile si aveam senzatia ca o sa plec pe Luna cand luai cate o curba.

Stii painea aia cu care te bateam la cap(nu ca o pipitza)? Sa o scoti din masina? Nu imi era de paine, imi placea sa te vad ambalat „nuuu, nu scot painea, painea ramane acolo, sa nu indrazneasca careva”. Painea a stat acolo mult si bine. S-a inverzit si s-a intarit. Dar painea ramane acolo!!! Stiu ca a fost mare sarbatoare cand te-ai decis sa o scoti totusi. Mira-m-as sa nu iti fie si acum printr-un sertaras ascunsa. Sa te atasezi de o paine…

Stii cum lovesti bordul ca nu ti se aprind beculetzele? Il lovesti de parca esti un copil nervos pe o piesa de lego. Cu cata concentrare hombre de parca incerci sa transmiti un ordin lumii plasticului si circuitelor electrice! Voi, circuitelor, supuneti-va pumnului meu firav! Cred ca si eu eram instare sa dau mai zdravan de atat. Vezi? Nu ca o pipitza.

Nici macar nu puteam sa ma cert decent cu tine in masina aia.

In masina aia am incercat sa-ti spun ca eu m-am daruit tie. Am zis ca daca iti dau un ecograf o sa pricepi. Pricepeai. Nu ca un pipitzoi!

Imi pare rau ca nu mi-a trecut prin cap sa te provoc la activitati extrascolare in masina.

Stii cum spuneai tu uneori ca eu nu te plac defapt ca om? In masina mi-ai spus-o prima data. Mi-a placut sinceritatea ta. Mi-au placut si scaparile ei. Ei bine, ca toate pipitzele de data asta.

Ti-am iubit si sinceritatea cu care credeai in minciunile tale, inspirate totusi. Imi placea faptul ca nu erai foarte incantat de masina ta. Ma gandeam ca intr-o zi o s-o vinzi si o s-o fac a mea.

Tu nu iti dai seama cate pipitze poti sa agheti cu ea, pescarus?
* * *

Nota: Orice asemanare cu persoane reale e pur intamplatoare. Asta in caz ca citeste cineva si il recunoaste pescarusul despre care, de altfel, nu am spus nimic de rau, bine? Si daca pare ca e de rau sunt defapt lucruri pe care eu le privesc cu afectiune si duiosie in tastatura.

2 comentarii

  1. Painea aia era penicilina curata. Si se asorta cu „rabla”; si rabla cu mine…Cat despre pescarus si pescuit: nu ne plac pipitzele; nici mie, nici rablei.

  2. Pastreaza painea, paseaza pipitzele.😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

