Vreau sa vorbesc

Vreau sa vorbesc despre lacrimi.
Vreau sa vorbesc despre cum 6 femei s-au apucat de plans deodata pe un hol de spital.
Vreau sa vorbesc despre cum e sa fi paramedic si sa te lupti pentru viata altcuiva calculandu-ti fiecare miscare in speranta ca poate poate de data asta nu o sa faci acelasi drum, dar in celalalt sens, cu capul in pamant.
Vreau sa vorbesc de cum e sa fi singur in spital. Cum e sa nu vina nimeni la tine si cum e sa trebuiasca sa fi singurul tau prieten.
Vreau sa vorbesc despre cum e sa intalnesti intr-un salon de spital, in acelasi in care esti si tu, prezent acolo din aceleasi motive ca si tine, nascut in aceasi zi si luna cu tine, un om.
Vreau sa vorbesc despre cat de departe eram eu pana acum de unele realitati. De cat de naiva sunt si de cat de naivi suntem uneori cand ne credem scutiti de trairi.
Vreau sa vorbesc despre aerul si vorbele din sectia de terapie intensiva.
Vreau sa vorbesc despre locul ala pe care nu-l suporta multi numit „spital” si care nu stiu in ce fel si nu stiu cum si de ce naste bunatatea din noi.

E bine.

4 comentarii

  1. Pai ai vorbit. Si esti auzita. Si esti citita. Si mai vorbeste… Ca noi te ascultam!

  2. Multumesc. Va dati seama ca am fost placut surprinsa mai ales sa descopar si un blog fain pe aceasta cale.

    Ma gandeam sa le iau pe rand dar dupa m-am gandit ca devin prea trista asa ca mai bine pe rand si pe sarite.🙂

  3. Draga smochina, ma onoreaza respectul pe care mi-l acorzi, vorbindu-mi la persoana a III-a plural; ne putem tutui, zic eu
    si sper sa nu fie totusi atat de trist; pe alocuri mai presar si ceva zambete!

    • Am creat fara sa vreau o mica neintelegere. Imi cer scuze. Cu tristetea ma refeream mai degraba la ultimele mele trairi si la „Vreau sa vorbesc”-ul care sper sa-mi treaca gandindu-ma ca scriu mai tarziu pentru simplul fapt ca mi-a ajuns sa le traiesc odata, nu trebuie sa le retraiesc ca sa nu le uit.

      Blogul tau nu mi se pare trist. Este echilibrat si spune multe in relativ putine cuvinte per postare. Jos palaria pentru asta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

