fluturi

Sunt fericita sa constat ca sunt ceea ce credeam ca sunt. Stiam ca o sa-mi faca o deosebita placere sa testez tot felul e joburi. Ziceam copilaresc si fara prea multa incredere „as vrea sa vad cum e sa faci si asta”.

Pe cat le-a fost altora de greu sa creada in asta pe atat a fost de surprinzator pentru mine sa constat ca imi place sa fac asta! Ca nu era numai gura de mine!

Am trait o experienta care m-a facut sa zambesc sincer vreo 3 ore. Am impartit fluturasi! Am stat pe drum. Am testat tot felul de abordari. Am facut tot felul de mutre. Am luat tot felul de pozitii. Am vociferat, m-am bagat in seama, m-am facut nevazuta si neauzita, doar o mana intinsa pentru a da. M-am distrat pe cele 1000 si nu numai de reactii obtinute. Am fost placut surprinsa. Am fost neplacut surprinsa. Am fost frustrata sa constat ca vocea mea nu naste nici macar vibratii in urechiile celorlalti si am imbratisat cu drag si cu reciprocitate fiecare „multumesc” pe care l-am primit.

Multumesc domnisoarelor care mi-au zambit de m-am topit. Multumesc domnilor care mi-am tras cu ochiul si care m-au facut sa chicotesc. Multumesc celor doua doamne care au intrat in magazin si m-au furat de fluturasi pentru a 2-a oara. Multumesc domnului care mi-a cerut detalii despre super oferta mea. Multumesc tuturor persoanelor vesele si jucause pe care le-am intalnit(nu sunt singura!) si multumesc tuturor celor care mi-au creat frustrari facandu-ma sa rad de mine intr-un final si ajutandu-ma sa trec peste retinerile mele in privinta lor. Multumesc, nu in ultimul rand, celei care mi-a pus pliantele in brate. Frate, te-ai dus! Faci! Si gata! Multumesc.

Reactiile oamenilor. Asta ma incita pe mine. Tentative timide de a le intui reactia. Rezultatul final. Comicul din toata situatia data.

Revenind la lucruri mai „grele”. Nu inteleg inca ce ati patit? Ce naiba va aduce pe toate deodata? De unde atatea mirosuri? De unde atatea sculpturi? De unde atata frumusete! Fetelor, voi iesiti toate la ora fixa? Ca sa stiu si eu… Sa ma fac si eu minuscula bucatica de praf in jurul vostru. De unde atatea accesorii? De unde atata personalitate? De unde atata fior in mine? Somebody stop me!

Si macar daca ar e vorba de lucruri care se arata. Nu. E vorba de lucruri care se ascund. E vorba defapt de universuri care se ascund dupa o fusta lunga si deloc transparenta. E vorba de de ochelari, diplomat si frizura taiata de parca firele alea nu cunosc alte pozitii. E vorba de ceva ce nu am sa intreb niciodata doar pentru ca sugestia acelui ceva imi ajunge. E vorba de pantoful ala si de gestul ala si de faptul ca modul asta ciudat in care te misti ma face sa cred ca inoti prin aer. Nu vreau sa stiu mai mult. Frumusetea asta nu se ascunde. Nu vreau sa stiu ce ai sa-mi spui despre mitologia indiana. Lasa-ma asa. E perfect asa.

E cat se poate de bine sa stai cu spatele la semaforul la care stai doar pentru ca ti-au cazut ochii intr-un decolteu mult mult prea adanc si hipnotizant. E cat se poate de bine sa-ti intelegi vulgarul. E cat se poate de bine ca azi ti-ai luat camasa si jacheta si ca ti-ai mai si descheiat camasa. Bine ca ti-ai luat umbrelutza! Bate vantu ce-i drept. Vine ploaia.

Si a venit si ploaia. Cam putin. Ma asteptam la mai mult sincera sa fiu. Ma asteptam la oameni in tot felul de pozitii defensive. Ma asteptam la PICATURA… SPAIMA OMENIRII. Fuuugi! Ascunde-te. A fost mai degraba „hai si cativa picuri sa nu zici ca nu a fost”.

M-am simtit ca in piesa celor de la ting tings-great dj. Tobele fiind hormonii mei.
M-am bucurat sa constat ca orasul asta nu si-a pierdut pulsul. Sa vad ca ce nu face primaria, face vantul: ne curata de praf.🙂
M-am bucurat pentru mine. Dar cel mai mult si cel mai mult m-am bucurat tembel si simplu fara nici un motiv clar.

11 comentarii

  1. da’ tu pana acu’ unde-ai trait?

    • in casa, ascunsa bine:))))

      • ce bine ca exista fluturasi:)

  2. Deci tu erai fiinta aia cu mana plina de fluturasi si privirea incantata de fiecare gest feminin vazut in treacat parca pentru prima data🙂
    Interesant de urmarit reactiile tale la tot acest spectacol de perindare a feminitatii🙂

  3. @LetiMina: In piiiivnita. Vrei sa-ti arat prietenul meu din pivnita? E o minge de fotbal sparta pe care am desenat o fata, ca in Naufragiatul si impreuna ca care m-am lovit de marea de oameni. :-))

    @Naverland:🙂 Si a masculinitatii nu?

    • Eh…pe partea cu masculinitatea ma abtin
      Parca nu vorbeai in post decat despre exuberanta frumusete feminina🙂
      Tousi, imi mentin ideea: cand mai iesi la impartit de fluturasi da de veste unde si cand😀 Ar fi un „peisaj” al reactiilor tale interesant de urmarit.
      Desi…eu prefer fluturasii in stomac🙂

      • Sau…daca trebuie neaparat sa zboare….let it be a Coccinella septempunctata🙂

  4. Parca vorbeam putin si de masculin. Nu mult, ce-i drept. Frumusetea feminina exuberanta… exuberanta… exuberanta… Omfg!

    Cum sa dau de veste?! A da da, sigur, prin „peisaj”.

    „alăturarea surprinzătoare a termenilor păgîn şi peisaj (provenind din lat. pagus ,sat”), vacă şi vaccin, sau şah, eşec, eşichier, cec.” Am sfasiat din context.

    In alte cuvinte. Ceeeeeeec!!! Ceeec pentru esec! : – ))))) La sah, bineinteles.
    Adica no way. Ca ce chestie sa se uite X-ulescu la vaca din mine zambind vesnic din peisajul lateral?

    Sa-mi fie scuzat sadismul matinal si lipsa reactiei pozitive la buburuza dar ce ma intereseaza pe mine acum e sa aud pe cineva care scrie asa un nume frumos, citindu-l.

    • Pai…pune pe cineva sa ti-l citeasca🙂

  5. eu aş vrea să impart fluturaşi pe o stradă unde să fie numai băieţi interesanţi, originali, bruneţi, slabi, frumoşi şi politicoşi.

  6. Suna foarte bine si asa dar eu cred ca nu as mai fi instare sa impart nici un fluturas.🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

