Little one/ one

Daaaa! Nici macar nu mai vorbim. Pai sa veeeezi. Nu ti-am spus? Si m-am dus cu el la cafea ca doar m-a invitat si stii ca am ramas asa aiurea. Am vorbit si i-am povestit cum a fost in Rusia si de copil si el o mai zis nu stiu ce si dupa… no… nu stiu ce naiba ce o zis dar oricum m-a facut vaca si in toate felurile.

Vaaaaaaai! Ce bine iti staaa! Vaaaai! Ioi tu si ce fain! Uite ce interesant e gulerasul asta… E bumbac?

Ce-i cu tine?
Nimic.
Ce-i cu tine?
Nimic.
Ce-i cu tine?
Nimic.(calm si inexpresiv)
Ce-i cu tine?
Nimic.
Ce-i cu tine?
Nimic.
Ce-i cu tine?
Nimic.
Acelasi calm. Aceeasi fatza netulburata.

Iti dai seama ca eu in toata viata asta a mea pe care nu o indragesc in mod deosebit nu am nici o vina ca toate s-au intamplat asa.

Nu, bineinteles ca nu ma deranjeaza. Nu ma deranjeaza niciodata nimic.

Dar… stii? Intentiile mele sunt bune. Intentiile mele sunt intotdeauna bune si altruiste in privinta ta.

Totul o sa fie bine! Totul o sa fie bine! Totul o sa fie bine! Sigur ca da.

Te urasc! (scurt si soptit)

Te iubeeeeesc! (lung si urlat)

Esti frumoasa!
Aaaa! Ma rusinez.
Esti frumoasa!
Nu-mi mai spune.

Statea in primul rand concentrat, incruntat si absorbit.

Si? Prietena ta?
E bolnava.
Si? Prietena ta?
Nu se simte bine.
Si prietena ta?
A iesit cu colegii.
Si prietena ta?
Da, si prietena mea.

Ne-am cunoscut acum o saptamana. Purta pantaloni scurti si o pereche de slapi. Era frumos. Oh, cand imi aduc aminte. M-a oprit si m-a chemat la un suc. Asa… Ca si cum ne cunoastem. Ca si cum ne cunoastem de o viata. E iubirea vietii mele. Sunt atat de fericita.

Eu o iubesc! Vaca dracului mi-a frant inima si sangerez inauntru. Nesimtita! Ce tupeu pe ea.

(incep sa exagerez :- ))) )

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

