Dimineata si paranormalul

Azi e una din zilele alea.
Am ceas desteptator smecher care scoala si mortii din somnul vesnic. Am mobil si imi pun alarma la el. Am motanel cu program de facut masaj cu ghearele si mieunat „mi-e foame”. Teoretic e imposibil sa nu ma trezesc.
Teoretic… Practic eu ma fraieresc pe mine aproape in fiecare dimineata.

Seara trebuie sa-mi gasesc o diversiune ca ceasul, alarma si motanul sa nu sune deodata si sa faca ele in asa fel incat sa ma trezesc eu. Adica odata pun ceasul intr-o oala de metal. Alteori il pun la distante diferite. Imi pun mai multe alarme la mobil cu melodii diferite ca sa nu ma obisnuiesc cu zgomotul respectiv si sa mi placa. Si pe matz il scutesc de taiatul gherutzelor.

Nu conteaza ce diversiuni fac mai nou. Eu reusesc sa ma fraieresc pe mine. Ma trezesc si opresc ceasul. Opresc meticulos si constiincios fiecare alarma. Trag matzul in brate si il mangai 5 minute ca sa adoarma si el langa mine. Am solutii pentru propriile probleme create intentionat. Am invatat sa nu ma mai enervez pe mine. De cele mai multe ori cand chiar ma trezesc nici macar nu stiu cand exact m-am fraierit eu pe mine.

Ei bine!!! Azi stiu! Azi m-am fraierit la 10:32! Asa arata ceasul.

S-a intamplat ceva ce m-a bagat in sperieti mai rau decat profa omniprezenta(despre care nu am zis nimic pana acum).

Suna ceasul. Ma ridic meticulos sa apas butonul de snooze ca sa mai motai putin si sa nu am senzatia ca chiar ma fraieresc. Nu se opreste. Insist. Imi deschid totusi un ochi sa vad de ce nu ma asculta. Ma gandesc la scurt circuite dar imi alung acest gand spunandu-mi „cascato! e doar un ceas!”.
Cu un ochi deschis si cu fruntea sifonata lovesc repetat butonul de snooze. Nimic. Suna in prostie.

Ma ridic intr-un cot sa gasesc butonul din spatele ceasului de stop alarma. Il gasesc. Il apas. Imi asez usor capul pe perna si incepe din nou sa sune. De data asta mi-am deschis usor speriata amandoi ochii. Cum se poate ca ceasul sa mai sune inca? Ma ridic si ma lungesc din nou dupa ceas. Ma uit ca o tampita la el. Apas disperat butonul de snooze si butonul alarma stop si toate butoanele pe care le-am mai gasit! NIMIC!

Deja sunt panicata. Trezita si panicata. Caut locul unde are bateria. Deschid capacelu’ si scot bateria.
Ceasul inca suna… Aveam senzatia ca slujbele unor mame credincioase au ajuns la mine si e momentul sa platesc ca le-am corupt fetele(majore dar ce mai conteaza, asta e boscoana furioasa rau).

Incepeam sa ma enervez eu pe mine ca ma gandeam la prostii si la treburi paranormale in care de obicei ma incapatzanez sa nu cred.

M-am ridicat in picioare. Am luat ceasul in maini si am inceput sa-l scap voit. Nu s-a oprit. Am inceput sa-l trantesc in toate partile. Matzul s-a speriat si el. Nu cred ca m-a vazut in halul asta de agresiva si panicata pana acum.
Si pe cand incepea sa-mi placa sa-l trantesc in toate partile si ma gandeam serios sa testez aruncatul ceasului desteptator si paranormal de la etaj mi-am dat seama ca nu ceasul suna.
Era alarma de la mobil. Mobil care era intors cu fatza in jos. Coincidenta era ca alarma aleasa pentru acesta dimineata suna ca ceasul desteptator.

Bineinteles ca adevarata mea trezire a constat a rade singura de propria prostie… iar!

Acum ma gandesc daca prin ce mi s-a intamplat in aceasta dimineata pot sa consider ca m-am fraierit singura.

Credeam ca m-am linistit de tot. Mi-am pus ibricul pe foc. Si am inceput sa scriu. Cand ibricul s-a inclinat putin din cauza ca l-am pus pe cel mai mare ochi de aragaz si nu era chiar in echilibru mi-a sarit fundul de pe scaun. :- )))
Hu! Nu exista paranormal! Nu exista paranormal! Nu exista paranormal!

3 comentarii

  1. Nu ti-am promis ca nu exista in timp ce ma rugai serioasa sa te razbun in cazul in care te rapune vreo forma de manifestare ciudata a paranormalului?
    Nu exista!🙂 Si daca exista nu se pune cu mine🙂

  2. Ma, copile, nu ti-am zis ca nu exista Mos Craciun?:))

  3. @candva: Da! Sa ma razbuni. Dar nu tot prin paranormal daca se poate ca devine prea ironica viata mea. Stiu ca nu exista.🙂 Chiar te cred.

    @fireworks: Eeeeh. Eu zic ca are mai mult farmec daca te uiti urat la ei si zici repede „Nu exista mos craciun”. Dar ce stim noi… Eu cred ca mai am nevoie de ceva lectii de la inventatoarea demascarii mosului.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

