Alta palarie

Incearca sa-ti pastrezi gandul intr-o palarie. Si nu numai al tau, al tuturor celor care au purtat azi palaria ta. Ganduri adunate . O dau jos acum. Chiar acum. Sunt mult prea beata sa mai fiu demna de ea. Oricum, imi ramane zambetul. Pana la urma nu am de pierdut nimic inafar’ de neincredere.

Da-mi si un ragaz sa ma spal pe maini. Sunt aproape neagra si intre timp o sa-ti vorbesc de ce sta in palaria mea. In pararie imi sta curajul. Eh, acum sunt mai alba, nu neaparat mai curata.

In palarie mai sta si o barca. Doar nu crezi ca o sa-mi bruschezi gandul! Da-mi o mare. Poate sa fie orice fel de mare. Sa fie mare doar. Suficient de mare incat sa pot sa naufragiez pe ceea ce unii au numit o insula pustie. Si printre ganduri plutitoare, am sa-ti marturisesc ca eu sunt obsedata ce acel taram pe care inca nimeni nu a indraznit sa calce, acel taram care ma asteapta pe mine. Cred in el.

Plutind pe o mare, las unde ce sa lovesc de tarmul insulelor. Pe insule, pe taram virgin, gasesc eu nisip. In nisip gasesc ca e de cuviinta sa dezgrop comori. Si intr-un amalgam de unde si nisip am sa-ti explic cum defapt nimeni nu a ingropat nimic aici, nici macar o comoara.

Comoara ai facut-o tu, din nisip, unde si soarele privirii tale.

coco3

23 comentarii

  1. http://www.isleofbarra.com/userfiles/image/rbhi_sandray.jpg am gasit…din 1934 nu mai e locuita. avand in vedere ca ai deja comori, nu-ti mai trebuie decat coliba si undita, ca oi am inteles ca exista:)

  2. am gasit : http://www.isleofbarra.com/userfiles/image/rbhi_sandray.jpg. comori ai, coliba si undita iti mai trebuie. oi sunt. ii nelocuita din 1934:)

  3. gata cu aprobatu de comments ?:)

  4. s-a terminat? s-a terminat!

  5. @fireworks: Acum fie vorba intre noi, nu vorbeam de o insula reala dar fie si asa. Si eu am nevoie de poze cu fauna si flora. Mai ales cu flora. Eu inteleg ca-mi trebe coliba si mi-o fac. Undita e si mai simplu de construit. Dar eu nu mananc care de oaie.

    Si cum e insula unui suflet banuiesc ca daca ajung sa descopar comori in el imi este permis sa mananc nisipul de pe ele si din ele.

    @LetiMina: S-a terminat?

  6. s-a terminat? nu s-a terminat!

  7. unu la mana: scuze pentru bombardamentu’ de comments in dublura.
    doi la mana: banuiesc ca pe taramuri imaginativo-sufletesti poti sa faci orice:)
    trei la mana:am gasit si insule de vanzare

  8. @LetiMina: :- ))))) O imbratisare imaginativo-sufleteasca din partea mea.

    @fireworks: Da, bine, da. Cum sa faci orice? Nu poti. Doar daca detinatorul sufletului iti permite. Sau si mai frumos, iti face un dar de o natura imaginativo-sufleteasca.
    Si 11 la mana nu ai?🙂

    • Am 11, cu tot cu picior:). Pai daca te-a lasat sa mananci nisip si sa te incalzesti cu soarele privirii, sa te ascunzi in flora si sa devii fauna, atunci poti sa faci orice:)

  9. una mare sau una mica?

  10. @fireworks: pai da, prietenii stiu de ce.

    @LetiMina: Mai multe medii.

  11. si crezi ca eu ma multumesc cu medii?

  12. Dar sunt mai multe!

  13. nu conteaza ca sunt mai multe. mai bine mari largi vaporoase

  14. Mai bine una singura? Cum vine aia imbratisare vaporoasa?

  15. pai vine asa ca o rochie vaporoassa in care te simti bine vara…asa si imbratisarea..

  16. aaaa! :- )))))

    Eu nu stiu sa dau dinalea vaporoase.

  17. 30 minute – 10 lei, 1 ora – 15 lei de luni pana vineri, intre orele 17.30 – 20.00

  18. Imbratisari de vanzare? Dar pot sa-mi fac o pancarda cu „free hugs” si ma duc la aeroport :- )))

  19. da cine a zis ca-s de vanzare?..io te invatam imbratisari vaporoase!

  20. uite o chestie cu flora:) :http://www.kenyaodyssey.com/images/beaches-and-islands_beaches-and-islands_top_839_1.jpg

  21. Ar trebui sa-ti porti mai des palariile, zambetul, nisipul si marea

  22. @fireworks: O, sosea!

    @candva: :- )) Si capul pe umerii altora.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

