Elena, Eleno!

In plimbarile mele am dat de tine, Elena. Mi-am dat seama din prima cum vrei sa te privesc, cum vrei sa te port, cum vrei sa te inghit si cum vrei sa te iubesc. Noi ne-am inteles ceva, Eleno! Elena floare giuvaer, cu ochi coboratori din cer.

Acum ma plimb sub balcoane adormite, Elena. As vrea sa te vad rasarind dintr-unul, floare giuvaer. Stiu ca esti ocupata.
Ma plimb si incerc sa te vad din nou cu mana alunecand incet pe spatele meu. Sa stii ca m-ai suparat, Eleno! Asa ca m-am asezat langa o javra si i-am spus ce mi-ai facut. Stii ce a facut? Si-a ridicat usor o spranceana! Vezi? Javra ma intelege.

Trec acum pe langa tine. E lumina aprinsa la tine. Astept semnul, Eleno! Tu nimic! Esti ocupata, bag seama! Siroiesc bere pe frunte si astept sa imi dai un semn. Pai bine bine, eu inteleg ca tu trebuie si trebuie si trebuie sa-ti faci doctoratul dar totusi, Eleno, puteai sa-mi dai un semn. Eu nu dau buzna asa. Desi nu era portar si nimeni prin zona. As putea sa ma furisez. Nu o fac. Te respect, Eleno. Respecta-ma si tu si da-mi un semn cand vezi asta.

Zau ca m-am zburlit rau de tot. Sa-ti zic ce i-am zis si javrei. Ma duceam spre casa. Am vazut lumina asa cum ne-am inteles. Asa ca am asteptat. Se uita unu’ la mine. Mi-a zis ceva. Mi-am scos castile din urechi si mi-am deschis gura intr-un „ha?”. M-a intrebat de la ce imi e gaura din pantaloni. Eu i-am zis, Eleno. I-am zis: „Elena mi-a facut-o! Mi-a turnat acid pe un crac, bestia!”. El a ras si a plecat. SI eu ce sa fac acum, Eleno? Sa rad si sa plec? Si stii tu cum ma simt eu acum… Javra intelege. Am ezitat sa intru. Ti-am mai zis, te respect. Am dat sa plec dar nu m-a lasat sufletu’ si m-am intors. Am mai asteptat putin!

Eleno!!! Puteai sa dai un semn. Puteai sa-mi arati un fir de par scurt si gata. Of! Puteai sa-mi faci cu mana. Pe burta. Sa tac si sa nu mai spun ca sunt prea prea prea satula! Mi-am pus sperantele in tine. Uite, javra pricepe!

Dar nu, nici macar un fir de par. Eleno? Tu crezi ca mie imi vine sa rad?

M-am gandit mai bine si am luat o decizie. Sa-i iau javrei de mancare. M-am dus la non-stopul ala. Inauntru era o turma de femei. Probau toate papuci second-chance. Le-am zis sa imi dea mancare de caini. Am moaca de catzea, trebuie sa recunosc. Mi-au dat. Chiar vroiam sa hranesc javra!

Javra! Stii ce a facut, Eleno? A disparut. M-am dus la aia la psihiatrie si le-am zis asa „buna seara, am vazut o javra alba cu pete negre pe aici, va rog sa ii spuneti ca de la mine e pachetul asta. Daca nu apare javra mea sa o lansati la altu, va multumesc, o seara superba domnilor paznici”

Tu iti dai seama, Eleno? Cum naiba ajung aia care nu-s nebuni la nebuni si eu pot sa intru linistita la nebuni ca nici dracu nu ma leaga! Eleno… leaga-ma.

In fine, vad ca inca nu ai plecat. Eu am pierdut javra din cauza ta. Nu ai dat nici un semn. Stii ceva? Nu as fi avut nimic impotriva sa te privesc si sa te vad cu tot cu doctoratu tau cu tot.

Eleno, sunt dezamagita! Am luat si pietricele si aproape ca ti-am spart geamul de la birou. La naiba, Eleno! Poate ai uitat lumina aprinsa si ma faci sa sper, uituco!

Ma duc. Ma duc incet spre casa. Urc. Eleno? Stii ce vad eu acum? Vad balconul Ionelei.

Elena, imi cer scuze daca nu te cheama Elena si acum in aburii alcoolului te-am botezat. Uite vezi? Ionela mi-a aratat muie pe geam si mi-a dedicat inca una pe gram! Dar macar si asta e un semn, nu?
Ionela ma respecta. Si stii tu ce e aia, Eleno.
Tu te joci. Te joci cu mana pe mine si atat. Si inca e lumina aprinsa la tine. Poate ai uitat. Poate ai uitat. Poate m-ai uitat.

Eleno, ignora pozele.

2 comentarii

  1. Elena. E ea. Si nu mi-am pierdut javra din cauza ei. Mi-am pierdut doar naivitatea. Si sta cu becurile aprinse. Toate. Ca un brad de Craciun. Si urla sa urc. Si nu vreau s-o privesc recitand. Si nu vreau…
    Sunt inca sub balcon.

  2. @Trebuie sa scriem odata si despre Elenele astea.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

