Cum ziceam si data trecuta

Odata, mi-a fost dat sa vad o intamplare simpatica. Doua matze se indreptau spre acelasi colt de strada doar ca veneau din directii perpendiculare. Au dat nas in nas. S-au speriat una de alta si s-au privit ca niste tampite cu cozile zburlite. Erau confuze amandoua. Nu stiau daca ar trebui sa se intoarca si exista o dilema: care din ele sa faca asta?

Nu mi-a fost dat sa vad si continuarea.

Azi, mergand beata sa-mi cumpar alcool, am intalnit un pantec la un coltz de strada si m-am tampito-zburlit. Era rotund si invelit de o rochie mulata. Era Elena!!! :- ))
Da! Am dat nas in nas cu ea. C’est la vie, toujours parsiva. Mi-am ridicat privirea si am vazut-o la fel de zburlita. Asta e. Nu mai puteam sa fug ca sa-i raspect dorinta si ea nu parea ca vrea sa respecte ceva.

Asa ca am invitat-o la o bere. A acceptat dar mi-a zis ca se grabeste sa-si termine doctoratu’. Si-a dat pantofii josului. Am baut impreuna din aceasi bere ca doar am invitat-o la O bere. Nu am schimbat impresii. Numai priviri. Ne-am duelat putin la inceput dar… totul e bine cand se termina si gata. Atat timp cat nu se termina berea.

Ne-am lungit cam mult la priviri. Intr-un final s-a ridicat. Susul i-a dat pantofii inapoi. M-a privit intens si mi-a spus: „pana data viitoare, smochino!”
Eu am privit-o la fel de intens, poate chiar criminal de intens si i-am spus printre dinti: „bine!”
La fel cum va privesc acum pe voi si va spun…

Bine, numa’ bine.

Ohohoo fi Elena? (Vama Veche, Betia)

3 comentarii

  1. ” care se uita-n oglinda…si-n oglinda-i Marilena” (ieri am ascultat-o ….dupa Alexandrina :P)

  2. elena..marilena…alexandrina?? e vreuna bruneta din fetele astea? da’ daca nu le cheama cristina tat degeaba…

  3. @Nico: :- )) Elena ca Marilena dar Alexandrina imi moaie genunchii.

    @LetiMina: Inafar’ de Alexandrina cred ca toate (adica cele 2 ramase) sunt brunete. Cristina… Cristina e ideala :- ))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

