cauta-ma tu

M-a apucat si pe mine sa scriu de cautari.

Vreau sa vorbesc si nu am cu cine
Ei bine, m-ai gasit! Dar crede-ma, nu te tine. Te epuizez psihic in 2 ore fara sa te supar. Uite, si eu vreau sa vorbesc. Mai si ascult, sa stii. Facem noi cumva sa combinam ascultatul cu vorbitul.

compunere cu extraterestrii
Chiar vrei? ooof, bine, o sa incerc. ExtraP a ajuns pe P impreuna cu SuperextraP cu o juuuum. Au facut zzzzzup. Cum era intuneric au facut si umpic de pic pic rezulta un pitic. Uuuu! Ala pitic s-a uitat mai bine si dupa ce a facut buhuhu pentru ca era cam brrrrr si-au adunat toti catrafusele si au puzzzzz juuuuum. Vezi? Introducere, cuprins, actiune, intriga, incheiere, tot ce vrei.

Acum serios. Cred ca exista. Doar ca noi ii privim asa cum ne e dat sa-l privim si pe Dumnezeu de-a lungul vietii. Initial credem ca e in ceruri. Dupa care mai citim noi ceva si descoperim ca ne peste si rapeste. Vede tot, aude tot. Dupa care mai schimbam impresii si aflam ca… e chiar printre noi! Si ca e pasnic! Si ca trebuie sa fim prietenosi cu el! Intr-un final spunem ca e in noi, in mine si in tine, si ca trebuie totusi sa-l iubim, si in mine si in tine. Iubeste extraterestrul din tine! :- ))) Povestea e mereu aceeasi. Personajele se schimba.

smochina arbore genealogic
Pai sa vezi! Incep de la un strabunic de al meu pe care-l chema Iancu si care a avut un fiu pe care il chema tot Iancu. Iancu a lui Iancu o are pe Maria. Maria care a facut o smochina. Iti dai seama ca atunci cand mergeam la bunici si eram intrebata „tu de-a cui esti?” trebuia sa raspund asa: „eu sunt Maria, fata lu Maria lu’ Iancu lu’ Iancu si ma duc la shipot sa aduc apa”. Faza cu shipotu’ era preventiva pentru viitoare intrebari si o bagam de la mine. Da, era sa scriu Ion🙂. Nu cred ca vrei sa stii si celelalte ramuri. Au prenume mai complicate.

cantec rosu-Asta ma face sa ma minunez.

cum le explic coafezelor ca vreau freza
Imi pare rau. Cu asta nu te pot ajuta. Eu le-am bagat in origini pe majoritatea din cauza unei placi. Asta e. Vorbesc o alta limba. Eu m-am exprimat in felul urmator „vreau sa fie asa umpic mai dezordonat dar nu foarte simetric, nu il vreau lins si nici mai cretz, doar umpic mai dezordonat si mai haotic dar sa nu dea nici in ciudat si mai vreau pe alocuri cate o suvita mai lunga dar care sa aiba una apararent simetrica sora cu ea dar per total sa nu para foarte simetric si nu vreau foarte mult taiat din lungime, asa numa’, de siguranta pentru varfuri, nu vreau scari, nu neaparat si sub nici o forma sa nu fie tapat”.

Adevarul e ca nu am avut nevoie de o coafeza pentru asta(decat odata). A fost suficient sa imi tai cateva suvite cu o foarfeca pentru hartie si sa ma ciufulesc putin si am obtinut ce vroiam. Incearca! O sa vezi! Poate chiar o sa-ti placa ce-ti faci.

dodo nu e– Punem pariu ca esti Dodo?🙂

farmecul femeilor sexi-Ua! Sunt pe spate. Farmecul femeilooor seeeexi, suna asa… fffffaaa feeeee seeee. Ca un fel de „f f s” sau „fîssss”. Nu inteleg. Vrei „farmecul femeilor” sau vrei „femeilor sexi”?

incantata de cunostinta-idem libidem

lumanarici inimioare– m-ai enervat! ce simplu ti-a fost! Nu vrei sa cautam mai bine poneiutzi mari si verzi pe tencuiala?

arta dialogului dirigentie-Ai venit in locul potrivit. In prima faza te asiguri ca esti intr-o clasa care tace la dirigentie. O lasi pe diriga sa se sifoneze putin ca nu vorbeste nimeni dupa care incepi. Acum nu mai conteaza ce spui. Pastreaza totusi subiectul. O sa vezi, tzoc poc si diriga te indrageste. Colegii o sa-ti multumeasca si ei in pauza.

de la ce varsta are copii voie cu avionul– Nu stiu sa-ti spun. Dar cine are copii cu avionul? Sau cine are voie sa faca copii la avion? In fiiiine. Stai linistit(a). Eu am o problema cu „,”. Nu e singura. Tot nu stiu sa-ti spun. Eu am fost cu avionul pe la 3 ani. Ai mei spun ca am facut urat. Au vrut sa-mi puna centura. Sustineam ca nu sunt caine. Mi-a mai venit putin mintea la cap. Acum recunosc si imbratisez cainele din mine! Vezi? Povestea nu se schimba. Personajele: cer-avion, caine, extraterestru, smochina.

pentru mine esti o enigma– Si tu pentru mine.

De alea vulgare nu pomenim.

3 comentarii

  1. „puzzzzz juuuuum” :)) nu ti-ai pierdut farmecul de a spune povesti. Dar daca nu explici clar ce e cu motorul cu reactor atomic al shosetei zburatoare cu care au aterizat de voie de nevoie micutzii n-are farmec🙂

  2. Cat despre poneiutzii verzi: eu zic ca astia-s la tot pasul. Daca tot cauti, cauta ceva mai rar, cum ar fi pishcoturile verzi; astea-s de-alea care stau agatate pe tavan, camuflate dupa vreun lampadar; si asteapta sa stingi lumina, sa te bagi in pat, sa-ti fie bine si cald, sa te fure putin Ene si dupa incep sa danseze step cu picioarele lor mici si jucause; si zburda ametitor in zigzaguri pe tavan; si ca sa apuci sa le vezi tre sa te stii la zigzaguri; nu la paralele, nu la oblice, nu la perpendiculare; zigzaguri neaparat.
    Sunt rare. Eu n-am vazut decat unul pana acum. Si l-am pandit mult pana sa apuc sa-l vad calumea; nu voia sa ma lase sa-i vad decat ba un picior, ba varfurile genelor, ba degetul mic de la mana; atat; pana-ntr-o seara; si-apoi tot; prinsesem zigzagul; si de-atunci dansam step; chiar daca nu e, chiar daca nu-s; dansam step; in doi.

  3. In zigzaguri pe tavan? Sa vezi ce tari sunt alea care merg in zigzaguri pe sosea si tot timpul se uita conspirativ la cealalta parte a drumului.

    Stiu cum vine stepul ala. Am vazut intr-un videoclip. Era una si mai era alta. A 2-a era vreo 10 perechi de pantofi si nici urma de fiinta umana in ele.

    Offf asta e, nu eu ma stiu la povesti. Smochina caine saluta extraterestrul dar nu reuseste sa-l descrie.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

