As vrea sa cred ca nu greva scrisului e solutia

Intr-un fel. As vrea sa cred ca orice altceva inafar’ de ce simt are o valoare care, pusa in balanta cu toate gardurile de care azi m-am frecat, ar balansa in favoarea gardurilor. Pe bune. In adancul meu am riscat totul. Inocenta nu mi-o pierd. Ma incapatanez sa nu o pierd. Imi e greu sa ajung la rezultatul final si daca vreodata as trage vreo concluzie ireversibila… ar fi crima pentru mine, m-ar ucide asta.

Nu detin niciun adevar. Intelege asta. Nici macar ca as detine sau nu vreun adevar nu e un neaparat un adevar sau un neadevar. Asa cum nu este nici un neadevar. Singurul lucru care are o valoare reala pentru mine si care ma face sa simt ca nu gresesc pentru mine e ce simt.

Ma gandeam serios sa fac greva scrisului. E inevitabila uneori.

Simplu fapt ca poti sa formulezi ceva imi da de inteles ca nu e chiar atat de dramatic pe cat pretinzi ca e. O sa citez „combate-ma sau bate-ma sau poate ma iei de…”. Nu-i asa, smochino?

2 comentarii

  1. Citez: „Sînt calm, dar credeţi-mă, domnilor, nu ştiţi cît de violent este calmul”.

  2. 🙂

    Si domnilor, daca e vorba de un calm aratat prevesteste furtuna.
    Si domnilor, daca e vorba de un calm profund si real…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

