Vine

Am ajuns. Am ajuns la timp cat sa o prind. Isi vestea venirea. Oricum vine rar neanuntata. Ma asez in hamac, imi aprind o tigara si o astept. Acum 5 minute o miroseam pe geam si ma gandeam ca ar trebui sa ma pregatesc pentru ea.

O vad venind pe cer. Ea e monstrul. Am trait asta de doua ori in viata mea. Odata priveam un tren si odata o asteptam. Se intinde cucerind parcele de albastru. E imensa si uneori isi arata latimea ingrozind trecatorii.
Isi anunta prezenta ca si cum ar trece o regina si in jurul ei dare de foc strabat marea de aer. Vine si nu e dorita. Vine si o astept pregatita de ea, pregatita sa o traiesc asa cum vine.

Norii gri intind covoare imense pentru ea. Ea e monstrul. O astept. O simt in aer. O simt in pasarile agitate si o vad in privirea celorlalti. Ne cunoastem din copilarie. O astept asa cum o asteptam si atunci.

Vine dezmatul! Vantul imi racoreste pielea. Trece peste mine ca un smirghel. Astept lacul sa ma simt si eu lucioasa. Matzele fug in toate partile. Vai de labele voastre!

Vine furtuna! Vine monstrul. De ce fugi? Te simti cu musca pe caciula? Stai daca nu ai nimic de spalat. Stai aici si astepata monstrul cu mine. Vine monstrul si o sa ne ajute sa dam merele alea jos din pom. O sa mancam mere spalate de ploaie, cazute in iarba.

Vine furtuna! O astept. Mi-am luat costumul de baie pe mine. Mi-am luat si ochelarii de soare. Ma duc in hamac.
Vine ploaia bine-mi pare vine ploaia vine ploaia bine-mi pare in gradina am o vine ploaia bine-mi pare in gradina am oooo.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

