Am un an si sunt iubit. La multi ani!

Te privesc si imi e frica sa te ating. Te observ cum privesti o bucata de atze absurde si haotice ca un carbune pe o coala de hartie. Atat de imperfect e amalgamul asta de atze. Si tu, totusi, ai vazut ce e mai mult in el. Ai vazut si vezi ceva ce eu nu vad, ceva dupa care eu nu as fugi niciodata, ceva ce face ca fiecare nerv si fiecare muschi din tine sa fie incordat. Te iubesc.

Imi doresc sa te ating. Imi doresc sa te mangai si sa te alint si imi dau seama ca in momentul asta sunt atat de egoista daca o fac. Nu pot sa te ating. Nu acum. Nu acum cand tu vezi ceva in atze. Nu conteaza ca vezi dinozauri sau matze in calduri. Ceva e suficient. Te iubesc.

Ma ard degetele sa imi trec mana prin parul tau. Ma ard vorbele astea tampite si sonoritatea lor. Ma arde gandul ca nu vorbesc limba ta. Ma incanta pana la a imi taia respiratia cuvantul „papa” pentru ca am toata certitudinea ca raspunzi afirmativ la el. Intotdeauna afirmativ. Afirm afirmativ: te iubesc.

Si imi dau seama cat de ciudat suna asta in urechile unora. Cat de tampit privita e iubirea. Imi pare rau, iubitule! Nu as putea sa spun ca nu e vina mea. E vina tuturor pana la urma. Inclusiv si a mea. Al meu. Si totusi… esti doar al tau. Stiu asta doar pentru ca te iubesc si nu pot sa te ating cand te vad asa. Te iubesc.

Pentru ca in momentul asta, in fix momentul asta, tu vezi ceva ce eu nu vad in amalgamul asta de atze. Iti respect „CEVA”-ul. Nu vreau sa ma ating de el. As vrea intr-un fel sa vad ce vezi si tu. As vrea defapt sa simt ce simti si tu. In fiecare moment. Dar fix in momentul asta. Te iubesc.

Nu te-am atins. Nu te voi atinge niciodata cand te vad asa. Esti perfect asa. Esti intreg asa. Esti superb asa. Esti iubit asa. Esti iubit si natrafos dar asta e o alta poveste si mie nu-mi pasa pentru ca sunt tampita cand vine vorba de tine si imi iubesc tampenia care iti face bine. Te iubesc.

As putea sa spun lumii cum e sa te ating. Dar vreau sa spun acum cum e sa nu te ating. Cum e sa vreau si sa stiu ca daca o fac iti distrug momentul, momentul asta in care tu vezi CEVA in amalgamul asta. Cum vezi tu o logica in ceva ce eu nu mai vad nimic… Ai tot respectul meu, iubitul meu. Ai iubirea mea acum si aici. E tot ce pot eu sa-ti dau mai bun din mine. Si pana la urma nu e vorba de ambalaj si de cadou. E vorba de mesaj. Te iubesc.

Momentul asta o sa-l am mereu in minte. Pentru ca ai facut in asa fel incat pentru mai mult de 20 de secunde sa mi se taie respiratia si sa nu simt ca ma sufoc. Esti perfect. Esti. Esti pentru mine pentru ca ti-ai facut singur momentul. E numai meritul tau pentru ce poti sa faci si chiar faci. Te iubesc.

Si chiar daca o comit si te ating e o onoare pentru mine ca te stiu lasat atins, ca ma lasi sa te ating fara sa rupi pielea de pe mine asa cum stiu ca poti sa faci. Bestie, tu nu ma strici, ma lasi, imi ingadui, ceri si ma ierti. Te iubesc.

Iti vad lupta si, desi nu vad acelasi lucru pe care tu il vezi, te respect. Stiu ca vrei sa mut jucaria mai departe ca sa vezi in ea acel CEVA si o fac fara sa ma gandesc o clipa ca in momentul ala, MOMENTUL ALA, execut un ordin. Si tu nu te plictisesti. Doar e momentul TAU. Si nu te-as atinge niciodata atunci. Nu e un ordin si nici sufocarea mea! Exist acolo unde imi permiti. Si asta e o limita a mea, nu o limita impusa de tine. E doar a permite. Pentru ca ma iubesti stiu ca nu ai sa te superi daca te ating FIX FIX in momentul asta, al tau defapt.

Dar nu o sa o fac. Pentru ca ce-mi dai respirand si traind cu mine imi taie respiratia si imi place sa traiesc, pana imi permiti, asa. E vorba de TINE aici. Si iarta-mi cuvintele stalcite si bolnave daca nu am stiut sa o spun si mai clar. Te iubesc.

Te iubesc si pentru ca. Si atat. Si pentru ca si pentru multe altele.

Si cine nu te vede asa sa te pupe delicat in…

DSC00088

La multi ani, Frantz.🙂

2 comentarii

  1. La multi ani !🙂 sa-ti traiasca , sa te iubeasca , sa-l iubesti, si sa va bucurati unu de altul…:)

  2. La Multi Ani jumatea mea de matz!!!!!!!!!!!
    La Multi Ani „javrelor”!🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

