Primul pas.

Pas. Pas. Pas. Adica: pîş pîş pîş. Prin fatza mea. Proviri intrebatoare si gata! Luceste frumosul din tine. Si… gata. Tu crezi ca nu imi doresc sa lucesti mai mult? Ai vrea tu. As vrea eu.

Aduni. Aduna. Aduna informatie. Filtreaza tot prin ce poti tu sa stii. Prin ce crezi tu ca e bine si nu. Prin ce crezi tu ca merge sau se impiedica. Nu conteaza. Ai dreptate. Dreptatea ta? In ochii mei? Mai bine tac.

Hai. Dreseaza-ma frumos. Stau aici? Ok, stau aici. Pana am chef sa stau aici stau aici. Daca totusi de decizi sa faci ceva fa-o pana la capat. Altfel iti futi timpul tie, nu numai mie.

Sa zicem. Te lasi de fumat, da? Te inteleg. Pe bune ca te inteleg. Urla la mine. Imagineaza-ti ca ma impusti, ca ma sugrumi, ca ma rupi in bucati. Rupe din mine la greu. Dar nu te reapuca! Esti o pula beata daca te reapuci. Si daca totusi te reapuci si ascunzi asta… esti o pula impotenta.

Si nu-mi vorbi despre vointa. Nu stii nimic de vointa pana nu incepi sa intelegi umilinta. La aia din care inveti ceva ma refer.

Termina! Tu ai spus-o. Tu s-o dregi.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

