Casa de piatra

Ce urmeaza sa scriu nu se mai repeta, ok? Am si eu urme de orgoliu prin mine. :p

Da, sunteti frumosi. Toate teoriile mele cum ca nunta si casatoria nu ar avea ceva esential si frumos se darama in fata voastra. Sunteti exceptia in fata careia tac si admir incercand sa nu explodez de fericire ca cineva ma contrazice prin fapte si darama cuvintele pe care le scap cand vine vorba de afaceri sociale.

Daca sunteti ceva, cu siguranta sunteti frumosi impreuna. V-am urmarit de cand v-ati cunoscut.

Am fost acolo cand privirile voastre s-au intalnit. Am fost acolo cand credeati ca nimeni nu va vede ca va pupati(imi pare rau, chiar nu aveam unde sa fug). Am fost langa el. Am fost langa ea. Ma bucur cel mai mult ca am fost langa voi.

Ma bucur ca v-am vazut schimbandu-va si acceptandu-va reciproc. Ma bucur ca am vazut pasiunea si curajul din ochii vostri. Imi cer scuze ca am generat prima cearta dintre voi, daca stiam ca nu cadeti deacord in privinta culorii cerului taceam. Oricum, ma bucur ca am vazut cu voi cum se cearta doi oameni frumosi si cum, chiar daca nu trag in aceeasi directie, ajung in acelasi loc, unul in bratele celuilalt, impacati, impliniti si vii, plini de dorinte dar mai ales de vointe.

Stiu ca voi v-ati casatorit defapt acum 4 ani. Nu azi. V-ati casatorit din primele vorbe pe care le-ati spus.

Imi vine greu sa spun ce vad in voi sau ce vedeti in voi. Oricum nimeni nu m-ar crede ca exista asa ceva, ca exista atat de frumos si ca voi faceti impreuna ceva atat de greu sa para atat de simplu. Se zice ca daca bei foarte mult vezi dublu. Oricat as bea tot o singura fiinta va vad. O mana intinsa spre cer, o privire atintita spre o bratara, 3 maini impreunate si acelasi zambet stins intr-un sarut.

Sa-mi fiu scuzata de aici dar voi sunteti in ciuda pulii. Nu ca nu au existat si cei care v-au invidiat sau cei care v-au vrut seci si reci. Asa numa’, sa nu aveti voi ce nu pot sa aiba ei.

Imi pare rau intr-un fel ca nu am cuvinte prin care sa spun. Va iubesc iubirea. Stiu ca stiti. :p

Casa de piatra. Cu parchet si mobila solida, cu bucatarie si baie larga, cu mansarda si balansoar, cu animale de casa, cu tot felul de jucarii :- )))))) (Eh, nu am rezistat sa fiu cuminte pana la capat).

Gata. Ce mai e si asta? Rehidratarea sufletului smochinit?! Sa revenim la ale noastre in timp ce altii isi traiesc frumoasa poveste de iubire. Sau mai bine zis, sa le dam ce isi doresc si stiu sa pretuiasca mai mult decat orice, absenta a tot ce nu e celalalt, absenta noastra.🙂

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

