Nu fug

Tarziu am realizat ce e cu „am fugit”. Fug cand trebuie sa fug, cand nu merita sa stau sau cand din motive de afinitati sau antipatii trebuie sa sa fug.

Azi chiar am zis „nu fug” asteptand dupa cineva. Abia dupa ce am scris am realizat. Nu aveam de ce sa fug. Nu vroiam sa fug. Vroiam sa vorbesc. Se pare ca tata avea dreptate. Tata are o obsesie cu rolele. Si cand se da cu ele la un moment dat, povesteste el, realizeaza ca isi pierde placerea si uita de ce sa da el cu rolele defapt. Atunci trage o grimasa a zambet care se transforma in zambet si care chiar ajunge sa ii induca o stare de zambet interior. Ei bine, sunt deacord cu tine asa cum sunt in toate discutiile noastre, tati. Daaarrr :- ))) Pentru ca daca nu e un dar din partea ta e un dar din partea mea. Revenind… azi am trait chestia aia de care zici tu… Si la putin timp dupa am trait autenticul. Stii ceva, ma tati? Poate de aia ezit. Pentru ca ma leg prea mult de autentic. Si dp meu dv… bine fac.

„Impartasesc placerea asta cu rabdare”

Eh, tarziu… relativ. La mine e devreme din punctul de vedere al celor care ma inconjoara. Si cand ma gandesc la tine(aici nu vb de tati). La tine e si mai devreme.

Dezastruos ar fi sa incep sa-ti povestesc cat de tarziu e la mine si cat de devreme la tine. Dar nu e chiar asa. Depinde de vin. Si cum vin. Si in ce fel vin. Si daca vin in alte culori decat rosu.

Pentru omul cu care chiar nu stiu nimic sigur dar ma risc cavalereste de fiecare data.

1 comentariu

  1. nu te-am mai citit demult. de 3 luni mai exact. acum o fac cu placere… numai cand e cazul🙂 . esti o persoana ff interesanta…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

