Sunt

Se pare ca Varza chiar ajuta! :- ))

Am fost deprimata toata ziua. Am avut senzatia ca nu mai are rost sa inghit, ca nu mai pot si nu mai am rabdare, ca vreau acasa la mine, ca vreau un suflet drag langa mine… cu o sticla de vin langa el.

Exista zile ca astea. Ne-am vazut. M-a obosit si s-a ras de mine pe tzoagla. M-a dus pana la urma la bere. A ras din nou de mine. Nu am stat acolo.

Am baut berea pe o sina de cale ferata. Ne-am fumat tigarile acolo. Ne-am pilit amandoi si am pus la punct planul nostru de atac pentru maine.

Ne-am intors cu tzoagla prin ploaie. Si atunci mi-a trecut. Mi-a venit din nou sa zambesc. Nu, nu sunt singura. Nici macar atunci cand nu e nimeni langa mine. Ma am pe mine prin ploaie. Am picuri pe piele si in par. Am zambetul pe fata. Rad de mine si de cel putin 3 reactii dure pe care le-am avut azi.

Si… in rest. Ma plimb prin ploaie cu o tigara aprinsa in coltul gurii, cu pompa de masina in spate, cu probleme la frane, cu o bere la ghidon. E… frumos. :- ))) E frumos sa te regasesti. E… bezna afara. Ce bine ca e doar afara.

Sunt bine intr-un fel. Ma am. Si nu ma dau pe nimic. Nu dau momentul asta pentru nimic in lume.

Si ma conduci. Si te conduc. Si ne-am pilit. Si ne tot conducem vreo ora.
Si imi e bine. Si plec maine. Plec cu tine dar cu tine e bine. Pot sa fiu singura cu tine. Imi permit sa nu mai fiu singura cu tine. Stiu ca nu ma judeci. Stiu ca nu incalci nimic din ce e prea mic si vulnerabil ca sa fie vazut. Si tie lucrurile astea iti par muntii si zidurile mele de cetate. O cetate pe care nu vrei sa o invadezi.

O sa ai mereu un loc in ea. Il meriti.

Sunt magazinul tau de antichitati. Sunt cetatea ta. Sunt popasul tau. Si ma bucur ca pot sa-ti dau atat. Si ma bucur ca nu imi ceri mai mult. Esti refugiul meu. Esti pastila mea de ras. Esti urechea aia speciala care se mareste la fiecare porumbel care-mi scapa pe gura. Esti omul de langa mine care intelege ca eu nu sunt singura. Sunt acolo. Deci stiu ca nu trebuie sa fiu neaparat. 🙂

1 comentariu

  1. Chiar ajuta… Varza este mai presus de toate un antiinflamator si antiseptic. Vindeca exterior, interior, deci sa-mi fie iertata expresia :,, sunt varza”! Doamne ajuta!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

