Two stupid dogs

Dor de duca si de stat pe peron.

Salut frumos ca m-am prins dupa cum se uitau ca nu exista sanse sa ma fofilez fara sa-i bag si pe ei in seama. Adica pe paznicul garii si pe prietenii lui. Nuuu, cine? Eu? Bere in mana? Veci! Vorba unei colege surprinse de tatal ei cu ditamai sticla de vin la gura de Craciun „Eu? Sa beau? Never ever, tati!”.

Ma asez linistita. Ma fac ca muncesc la mobil. Imi spun in gand „Poarta-te natural, cat mai natural”.
Scap de el dar nu scap de caine! Cainele paznicului.
Incepe javra cu gura pe mine! Ham haaaam ham haaaaaaam. Eu incerc sa-l ademenesc spre mine cu alune. El se tine tare pe pozitie.

Si tot stand asa si cautand si tooot gasind Steaua Polara pe cer il vad cu coada ochiului, la 2 metri de mine, apropiindu-se si mai mult, taras(adica pe burtica).
Imi spun in gand „Poarta-te natural, cat mai natural”. Ma intorc. Caut o aluna. Paaai bine ma javruto! Cam tarziu. Mai gasesc una. I-o dau. O cerseste atat de frumos. Nu stie cum sa se mai gudure pe langa mine. Mai caut. Ii mai gasesc cateva. Pare fericit. Il mangai putin.
Stau si ma uit la stele. Ma gandesc la tot felu’. Trece timpul, trece aproape o ora.

Aud javruta ca latra langa mine. Il vad cu i se scutara o ureche la fiecare ham. E chiar dragut. Cu cat ma uit mai mult la el cu atat il indragesc mai mult. Tarziu m-am prins ce facea.
Il latra pe paznic. Ii latra prietenii si latra tot ce misca in jurul meu. :- )))))

Aproape ca ma simteam magulita… Tz tz tz, pentru cateva alune? Hai sa facem rost de mai multe!

Baaai caine… Sa-ti povestesc daca tot esti aici. Iubesc matzele dar iti marturisesc ca am priza mai mare la caini. Nu ma baga ei foarte tare in seama din prima dar odata ce s-au lipit de mine nu stiu de ce isi pun ei asa sperantele in mine. Bine… ca nu le omor sperantele sau nu ii dezamagesc eu dar nici nu le dau mare lucru, stii tu la ce ma refer. Poate ca asa faceti toti defapt. E o treaba caineasca, cum ar veni, ca sa nu zic canina ca suna prea bine in cazul de fata.

Ii inteleg, bai caine de peron! Ma uit asa in ochii lor si inteleg starea aia. Mai vrei o aluna?

Si pentru ca am scris asta avand intre timp o conversatie interesanta cu o prietena am sa pun piesa pe care mi-a trimis-o ea chiar daca nu are legatura cu ce am scris mai sus, am scris doar pe ea.

S-ar potrivi mai bine la o postare despre pisici. Nu-i asa, draga prietene patruped?

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

